Min echtgenoot heeft een lening afgesloten ter waarde van ruim €100.000,- waar ik geen weet van heb nu hij problemen heeft gehad met zijn ex-vennoot is mijn echtgenoot mede hoofdelijk aansprakelijk gesteld door de bank en ben ik er ook de dupe van geworden.
Mijn vraag is heeft de bank zomaar een gigantische lening mogen verstrekken zonder mijn goedkeuring.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
denhaag
denhaag
Min echtgenoot heeft een lening afgesloten ter waarde van ruim €100.000,- waar ik geen weet van heb nu hij problemen heeft gehad met zijn ex-vennoot is mijn echtgenoot mede hoofdelijk aansprakelijk gesteld door de bank en ben ik er ook de dupe van geworden.
Mijn vraag is heeft de bank zomaar een gigantische lening mogen verstrekken zonder mijn goedkeuring.
mvg,
B
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25630-lening-afgesloten-van-een-ton-zonder-medeweten-van-echtgenoot-mag-dat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag