Ik heb eind maart bij een groothandel in Texas een bestelling geplaatst en betaald met creditcard ( $1011.)
Ben vanaf vorige week bezig contact te krijgen maar er wordt niet gereageerd op mail of telefoon. Ook kan ik niet meer inloggen op hun site.
Ik heb iemand in Engeland gevonden en die heeft ongeveer hetzelfde verhaal. Vorige jaar zomer heeft ze nog een kleine order ontvangen maar na nog een bestelling en betaling heeft ze ook niets meer van het bedrijf gehoord of kontakt kunnen krijgen.
Foute boel lijkt me dus al contact gezocht met de creditcardmij voor stornering.
Maar kan ik niet aangifte doen bij de polite daar te plaatse en dan via de mail natuurlijk. Of hoe kan ik dit het beste aanpakken? Is er ook een Kvk die kan vertellen of de zaak failliet is of er iets anders mee is?
Iemand ervaring met zoiets? Ik hoop eigenlik van niet maar kan me niet voorstellen dat ik de enige zal zijn >:(
Vind dat er iets aangedaan moet worden zodat ze er zo niet mee door kunnen gaan.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
cvboxel
cvboxel
Ik heb eind maart bij een groothandel in Texas een bestelling geplaatst en betaald met creditcard ( $1011.)
Ben vanaf vorige week bezig contact te krijgen maar er wordt niet gereageerd op mail of telefoon. Ook kan ik niet meer inloggen op hun site.
Ik heb iemand in Engeland gevonden en die heeft ongeveer hetzelfde verhaal. Vorige jaar zomer heeft ze nog een kleine order ontvangen maar na nog een bestelling en betaling heeft ze ook niets meer van het bedrijf gehoord of kontakt kunnen krijgen.
Foute boel lijkt me dus al contact gezocht met de creditcardmij voor stornering.
Maar kan ik niet aangifte doen bij de polite daar te plaatse en dan via de mail natuurlijk. Of hoe kan ik dit het beste aanpakken? Is er ook een Kvk die kan vertellen of de zaak failliet is of er iets anders mee is?
Iemand ervaring met zoiets? Ik hoop eigenlik van niet maar kan me niet voorstellen dat ik de enige zal zijn >:(
Vind dat er iets aangedaan moet worden zodat ze er zo niet mee door kunnen gaan.
www.ukstreetwear.nl www.dogsstreetwear.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26484-bestelling-in-amerika-geplaatst-geld-gestort-maar-geen-levering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag