Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mypartyinabox
mypartyinabox
Hallo Allemaal,
Een jaar geleden ben ik gestart met mijn ontzettend leuke webwinkel in kinderfeestjes en feestartikelen, (MOD EDIT: geen linkspam svp, zie huisregels)
Ik heb in het begin veel advertenties geplaatst op websites als Marktplaats, Speurders, 2ehands e.d.
Echter bleek dat met Google Adwords mijn omzet veel sneller groeide.
Nu gebruik ik eigenlijk alleen Google Adwords.
Op zich zet dit best zoden aan de dijk maar het kost me relatief veel geld.
Afgelopen maand heb ik bijvoorbeeld ongeveer 1/5 van mijn omzet uitgegeven aan Google.
Nu ben ik op zoek naar methode die me nog verder kunnen helpen.
Ik wil in ieder geval een nieuwe webwinkel laten bouwen maar wat kan ik nog meer doen?
(de huidige winkel heb ik zelf gemaakt en voldoet gewoonweg niet meer aan mijn wensen en kan voor de klant ook beter)
Hoe bereik ik mijn publiek nog beter?
Wat mis ik?
Wat ik tot nu toe doe:
- ik heb op relevante websites een banner gezet (betaald)
- ik heb de website op laten nemen in het telefoonboek (online en geprinte versie)
- Google Adwords
- We staan veel op braderieën om ons product te laten zien aan de mensen
- We delen flyers uit op deze braderieën
- Er staan op een aantal sites nog advertenties voor onze producten (marktplaats e.d.)
- ik breng eens in de maand ongeveer een nieuwsbrief uit
- ik ben actief op Twitter (heb ook hyves e.d. maar ben daar eigenlijk niet actief)
Alle tips qua marketing zijn welkom!
Alvast ontzettend bedankt.
Groetjes Linda
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26952-google-adwords-en-mypartyinabox/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag