Ik zit met een vaag idee over hoe een business proces in elkaar moet zitten en hoe dat zou moeten functioneren.
De stelling is: Dingen die ingewikkeld zijn moet je niet uitbesteden om succesvol te worden.
Het is absoluut geen uitsluiting, soms kan een uitbesteding werken natuurlijk. Het lijkt er echter op dat de meest succesvolle bedrijven alle complexe zaken intern doen. Denk aan een financial controller die de cijfers in de gaten houdt. Een webbouwer die de webshop technisch runt, interne marketing mensen etc. Op de een of andere manier heb ik het idee dat een bedrijf sneller groeit door dat soort zaken intern te houden.
Vrij vage gedachte wellicht en natuurlijk tegendraads ten opzichte van "Schoenmaker, houd je bij je leest."
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
djluc
djluc
Ik zit met een vaag idee over hoe een business proces in elkaar moet zitten en hoe dat zou moeten functioneren.
De stelling is: Dingen die ingewikkeld zijn moet je niet uitbesteden om succesvol te worden.
Het is absoluut geen uitsluiting, soms kan een uitbesteding werken natuurlijk. Het lijkt er echter op dat de meest succesvolle bedrijven alle complexe zaken intern doen. Denk aan een financial controller die de cijfers in de gaten houdt. Een webbouwer die de webshop technisch runt, interne marketing mensen etc. Op de een of andere manier heb ik het idee dat een bedrijf sneller groeit door dat soort zaken intern te houden.
Vrij vage gedachte wellicht en natuurlijk tegendraads ten opzichte van "Schoenmaker, houd je bij je leest."
Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27755-wat-wel-en-wat-niet-uit-te-besteden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
38 antwoorden op deze vraag