De topics van deze strekking maken duidelijk dat in ieder ondernemingsplan een post "EHBO" opgenomen dient te worden. Ik bedoel hiermee een gereserveerd bedrag waamee je een expert in huis kunt halen als je hele feestje in het water dreigt te vallen. Misschien wel belangrijker dan een AOV, belangrijker dan een pensioen en belangrijker dan een WSNP-regeling.
Zou hier geen business in zitten. I.p.v. een rechtsbijstandsverzekering, een troubleshooterbijstandsverzekering?
Voor het stuk wat betreft onderzoek levensvatbaarheid en onderzoeken en uitvoeren van saneringen wordt ons kantoor vergoed door de meeste gemeenten in Nederland zodat deze dienstverlening de ondernemer niks kost.
@ Ruben
Waarom geen seconde
Opinion op het forum? Ik heb diverse klanten die via Hl per pm iemand hebben gevonden, die niet werden vergoedt door de gemeente en de ondernemer met slechte adviezen wel armer maar niet uit de problemen hebben geholpen met allerlei vreemde oplossingen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Gast Verwijderd account
Voor het stuk wat betreft onderzoek levensvatbaarheid en onderzoeken en uitvoeren van saneringen wordt ons kantoor vergoed door de meeste gemeenten in Nederland zodat deze dienstverlening de ondernemer niks kost.
@ Ruben
Waarom geen seconde
Opinion op het forum? Ik heb diverse klanten die via Hl per pm iemand hebben gevonden, die niet werden vergoedt door de gemeente en de ondernemer met slechte adviezen wel armer maar niet uit de problemen hebben geholpen met allerlei vreemde oplossingen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29263-discussieer-mee-hoe-ondernemers-zonder-geld-maar-in-moeilijkheden-helpen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
40 antwoorden op deze vraag