Al 8 weken bezig in de import handel. Al 150.000 euro aan geschreven orders van verschillende klanten genoteerd. Echter komen deze producten pas in februari binnen. Waarom kan niemand mij deze maanden doorhelpen door een werkkapitaal krediet beschikbaar te stellen van 35000 euro. Volgens mijn liquiditeitsbegroting is dit krediet per juni 2011 al niet meer nodig daar ik dan volledig op eigen kracht kan draaien.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
n84
n84
Hi,
Al 8 weken bezig in de import handel. Al 150.000 euro aan geschreven orders van verschillende klanten genoteerd. Echter komen deze producten pas in februari binnen. Waarom kan niemand mij deze maanden doorhelpen door een werkkapitaal krediet beschikbaar te stellen van 35000 euro. Volgens mijn liquiditeitsbegroting is dit krediet per juni 2011 al niet meer nodig daar ik dan volledig op eigen kracht kan draaien.
Wie o wie heeft hier goede raad.
Gr, Niels
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29785-150k-orders-en-geen-financiering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag