Inmiddels 3 jaar versturen wij ca 500 pakketten per jaar naar onze buurlanden. Dit doen wij aangetekend voor de prijs van €7.70 per pakket. Het gewicht per pakket is ca 200gr. Dit is de enige manier om een pakket van dit gewicht te volgen in het buitenland via Track & Trace. Daar er nogal eens pakjes zoek raken in het buitenland, is Track & Trace vereist.
Bij toeval ben ik er vandaag achter gekomen dat de prijs voor deze dienst per 1 januari wordt verhoogd naar €14.30. Dit is een prijsverhoging van 85.7%
Deze prijs is hoger dan onze productprijs, hetgeen betekent dat wij de net opkomende handel met onze buurlanden zeer waarschijnlijk op onze buik kunnen schrijven.
Reactie van TNT? Tja, erg vervelend voor u, maar wij kunnen er niets aan veranderen.....
Gelukkig heb ik nog een hele dag de tijd om een alternatief te zoeken. :-\
mod-edit:titel aangepast en duidelijker gemaakt voor meelezers
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Cat07
Cat07
Inmiddels 3 jaar versturen wij ca 500 pakketten per jaar naar onze buurlanden. Dit doen wij aangetekend voor de prijs van €7.70 per pakket. Het gewicht per pakket is ca 200gr. Dit is de enige manier om een pakket van dit gewicht te volgen in het buitenland via Track & Trace. Daar er nogal eens pakjes zoek raken in het buitenland, is Track & Trace vereist.
Bij toeval ben ik er vandaag achter gekomen dat de prijs voor deze dienst per 1 januari wordt verhoogd naar €14.30. Dit is een prijsverhoging van 85.7%
Deze prijs is hoger dan onze productprijs, hetgeen betekent dat wij de net opkomende handel met onze buurlanden zeer waarschijnlijk op onze buik kunnen schrijven.
Reactie van TNT? Tja, erg vervelend voor u, maar wij kunnen er niets aan veranderen.....
Gelukkig heb ik nog een hele dag de tijd om een alternatief te zoeken. :-\
mod-edit:titel aangepast en duidelijker gemaakt voor meelezers
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29981-tnt-post-extreme-prijsverhoging-en-slechte-buitenlandse-partners/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
41 antwoorden op deze vraag