Hout importeren uit noordoostkust gebied van de Zwarte Zee. Heb direct contact met een zagerij uit dit gebied.
Ik wil dus een bedrijfsruimte voor opslag en kleinverkoop aan particuliren beginnen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Prijzen uitgezocht, kijken welke houtsoorten `beuken, vuren en els` het meest gewild zijn en uit welk landen het hout afkomstig is.
Kijken of er een markt voor is. Bedrijfsruimtes en huurprijzen bekeken.
Zover uitgezocht is de markt van hout in Nederland de laatste jaren stabiel gebleven, desalniettemin is de vraag naar beuk toegenomen.
Transportprijzen bekeken.
Zit in de begin fase van mijn bedrijfsplan doe zoveel mogelijk onderzoek via internet. Op dit moment ziet het er gunstig uit; ik bekijk het natuurlijk vanuit een rose bril.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Goedkoper hout naar Nederland brengen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er is nog geen handel vanuit dat gebied naar Nederland toe. Prijs is gunstiger.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Hoe kan ik in deze branche mijn klanten vinden, oftewel waar moet ik beginnen met netwerken.
Aannemers en meubelfabrieken en kleinhoutbedrijven daar moet ik zijn... maar hoe benader ik deze bedrijven.
Heb daar totaal geen ervaring in.
Alle reacties, zowel positief als negatieve ervaringen zijn welkom.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hout im
hout im
Omschrijving van je concept:
Hout importeren uit noordoostkust gebied van de Zwarte Zee. Heb direct contact met een zagerij uit dit gebied.
Ik wil dus een bedrijfsruimte voor opslag en kleinverkoop aan particuliren beginnen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Prijzen uitgezocht, kijken welke houtsoorten `beuken, vuren en els` het meest gewild zijn en uit welk landen het hout afkomstig is.
Kijken of er een markt voor is. Bedrijfsruimtes en huurprijzen bekeken.
Zover uitgezocht is de markt van hout in Nederland de laatste jaren stabiel gebleven, desalniettemin is de vraag naar beuk toegenomen.
Transportprijzen bekeken.
Zit in de begin fase van mijn bedrijfsplan doe zoveel mogelijk onderzoek via internet. Op dit moment ziet het er gunstig uit; ik bekijk het natuurlijk vanuit een rose bril.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Goedkoper hout naar Nederland brengen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er is nog geen handel vanuit dat gebied naar Nederland toe. Prijs is gunstiger.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Hoe kan ik in deze branche mijn klanten vinden, oftewel waar moet ik beginnen met netwerken.
Aannemers en meubelfabrieken en kleinhoutbedrijven daar moet ik zijn... maar hoe benader ik deze bedrijven.
Heb daar totaal geen ervaring in.
Alle reacties, zowel positief als negatieve ervaringen zijn welkom.
b.v.d
Wiesman
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31570-houtimport-uit-zwarte-zee-gebied/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
32 antwoorden op deze vraag