De brief die ik vandaag kreeg van de belastingdienst ging over WAZ...
De eerste regel die ik las was "Te betalen €2.196,-". Ik schrok me rot... Ben nog geen 3 maanden actief als bedrijf. Heb alleen nog maar interne projectjes gedaan (organiseren) en een paar kleine dingen voor anderen. Dus die 2200 euro zouden niet zo leuk uitkomen...
Iets verder in de brief staat dat WAZ opgeheffen wordt en dat de premie dus vervalt. Het heeft me wel doen nadenken....
bijvoorbeeld... Ben ik als zelfstandige verplicht om een arbeidsongeschiktheidsverzekering aan te schaffen? Ik weet nu niet precies wat ik moet doen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NetFast.nl
NetFast.nl
Ik hoop dat dit in het goede subforum staat...
De brief die ik vandaag kreeg van de belastingdienst ging over WAZ...
De eerste regel die ik las was "Te betalen €2.196,-". Ik schrok me rot... Ben nog geen 3 maanden actief als bedrijf. Heb alleen nog maar interne projectjes gedaan (organiseren) en een paar kleine dingen voor anderen. Dus die 2200 euro zouden niet zo leuk uitkomen...
Iets verder in de brief staat dat WAZ opgeheffen wordt en dat de premie dus vervalt. Het heeft me wel doen nadenken....
bijvoorbeeld... Ben ik als zelfstandige verplicht om een arbeidsongeschiktheidsverzekering aan te schaffen? Ik weet nu niet precies wat ik moet doen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3258-hoe-zit-het-nou-met-de-waz/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag