Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
linda78
ik ben werkzaam in een maatschap van 3 personen en nu is 1 van de 3 op 1 mnd na 1,5 jr lang AO. Hoe kan ik samen met mijn maat, deze AO maat uit de maatschap zetten, waarbij wij wel de maatschap met alle clienten kunnen voortzetten.
Ik ben tot nu toe alleen nog maar info.tegengekomen over de ontbinding van de totale maatschap, maar daarmee geven wij de AO maat een deel van de maatschap en dus ook clienten en dat vinden we onverantwoord.
We hebben al gesproken met die AO maat, maar die geeft aan dat ze nu ineens toch echt wel over circa 1 a 2 maanden volledig terug zal zijn en blijven. Het vertrouwen op dit herstel is echter weg bij ons. Maar t gevolg is wel dat de AO maat niet zomaar wil uitgekocht worden en inderdaad 1/3 van de maatschap opeist.
ik zou graag van iemand handvaten ontvangen of ervaringen horen hoe hier mee omte gaan en of er inderdaad dus wel mogelijkheden zijn om met 2 maten de maatschap te behouden en de AO maat dus uit de maatschap te zetten, waarbij we bereidt zijn die maat uit te kopen.
gr.Linda