Ik ben op zoek naar mogelijkheden en/of een strategie om de winkeliers in de grote steden te bereiken. Er is een dienst die ik onder de aandacht wil brengen welke bedoeld is voor alle winkeliers in het algemeen. Bij het schrijven van het businessplan loop ik vast op het punt marketing. Ik heb er ideeën over, maar ik heb het met diverse ondernemers gespiegeld en hoor zoveel diverse zaken, dat ik door de bomen het bos even niet meer zie.
Mijn doelstelling is om twee zaken voorelkaar te krijgen:
1. Bekendmaking/Naamsbekendheid van het merk van de dienst
2. Winkeliers tot actie laten overgaan om gebruik te maken van deze dienst.
Mijn ideeën om de winkeliers te benaderen:
A. Directmailing d.m.v. adressenbestand op te vragen via Kamer van Koophandel.
B. Adverteren in vakbladen voor winkeliers
C. Direct langs te gaan bij diverse winkeliers
Graag zou ik tips/suggesties ontvangen van anderen (of wellicht ervaringsdeskundigen) die mij verder kunnen helpen. Ik heb namelijk het idee dat deze doelgroep (winkeliers) moeilijk te bereiken zijn via deze kanalen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JoeriT
JoeriT
Ik ben op zoek naar mogelijkheden en/of een strategie om de winkeliers in de grote steden te bereiken. Er is een dienst die ik onder de aandacht wil brengen welke bedoeld is voor alle winkeliers in het algemeen. Bij het schrijven van het businessplan loop ik vast op het punt marketing. Ik heb er ideeën over, maar ik heb het met diverse ondernemers gespiegeld en hoor zoveel diverse zaken, dat ik door de bomen het bos even niet meer zie.
Mijn doelstelling is om twee zaken voorelkaar te krijgen:
1. Bekendmaking/Naamsbekendheid van het merk van de dienst
2. Winkeliers tot actie laten overgaan om gebruik te maken van deze dienst.
Mijn ideeën om de winkeliers te benaderen:
A. Directmailing d.m.v. adressenbestand op te vragen via Kamer van Koophandel.
B. Adverteren in vakbladen voor winkeliers
C. Direct langs te gaan bij diverse winkeliers
Graag zou ik tips/suggesties ontvangen van anderen (of wellicht ervaringsdeskundigen) die mij verder kunnen helpen. Ik heb namelijk het idee dat deze doelgroep (winkeliers) moeilijk te bereiken zijn via deze kanalen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33788-welke-vorm-van-marketing-inzetten-om-winkeliers-te-bereiken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag