Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Nu ik dit forum wat onderzocht heb en de vele gestopte vragen zie vraag ik me af wat de meetwaarde is voor nieuwe initiatieven die nog in een ontwikkeling fase zijn en nog geen idee bescherming hebben aangevraagd..
Als ik mijn plan hier zou omschrijven in detail, wie loopt er dan mee weg?
Is het niet vanzelfsprekend dat wanneer men nog in een onderzoekende periode zit er een beetje om heen draait?
Maar ik lees een elke keer weer de antwoorden van moderatoren "dit is te vaag en daarom word deze topic gesloten"
Dus mijn straffe vraag is nu, zijn jullie hier om leuke ideeën te bemachtigen van onnozelen of om daadwerkelijk mensen op de juiste weg te helpen?
Vraag me af hoe lang dit hier blijft staan? met vriendelijke groeten van, niets voor niets Anoniem A.U.B.