Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marjan
Beste HL'ers,
Er wordt (naar mijn idee de laatste tijd vaker) nogal eens gereageerd op topics die al enkele jaren oud en niet meer actueel zijn. Pas na enkele berichten in zo'n topic gelezen te hebben kom ik er dan achter dat het al een heel oud topic is (sorry, ik ben misschien niet zo snugger). Irritant omdat in veel gevallen al achterhaald.
Is het een idee om topics waar langer dan bijvoorbeeld een jaar niet op is gereageerd op slot te zetten? Wil iemand alsnog op dit onderwerp reageren dan is het wellicht beter een nieuw topic te starten met verwijzing naar het oude.
Geen idee of dit mogelijk is, ik wil de (prima!) mods hier uiteraard niet met extra werk opzadelen maar wellicht kan dit automatisch zo geregeld worden?
groet,
Marjan
maak eens een buiteling:
www.saltoadvies.nl