De laatste dagen ben ik wat informatie aan het verzamelen omtrent het starten van een eigen bedrijf. Nu kwam er bij mij wel een belangrijke vraag naar boven, namelijk: "Ben ik aansprakelijk voor werk wat ik uitbesteed heb." Bijvoorbeeld, de beveiliging van een website laat ik door een ander doen, maar de website wordt later toch gehackt met schade voor de klant als gevolg. Ben ik hier dan voor aansprakelijk, of kan ik weer aanspraak maken op de gene waaraan ik het heb uitbesteed?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dennizvd
dennizvd
De laatste dagen ben ik wat informatie aan het verzamelen omtrent het starten van een eigen bedrijf. Nu kwam er bij mij wel een belangrijke vraag naar boven, namelijk: "Ben ik aansprakelijk voor werk wat ik uitbesteed heb." Bijvoorbeeld, de beveiliging van een website laat ik door een ander doen, maar de website wordt later toch gehackt met schade voor de klant als gevolg. Ben ik hier dan voor aansprakelijk, of kan ik weer aanspraak maken op de gene waaraan ik het heb uitbesteed?
© 1987 - 2012 Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. - WebBuro NiXiO Development met style en van kwaliteit - We listen the best music for free on Whoomy.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35196-aansprakelijkheid-uitbesteed-werk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag