Higherlevel Dag - bijeenkomst 1 september 2012

Aanbevolen berichten

En is het misschien mogelijk om al een soort inventarisatie te houden wie er interesse hebben om te komen. Het topic is nu al 4 pagina's maar slechts een paar enthousiastelingen vullen het met berichten.

 

Het zou mooi zijn als er op korte termijn bekend is of er echt belangstelling voor is. Dan kan er ook wat gerichter over de organisatie nagedacht worden en wat er allemaal bij komt kijken.

 

 

Link naar reactie
Even een bump om het topic warm te houden. Misschien alvast een datum prikken zodat we daar naar toe kunnen werken? Ik denk dat vrijdag opbouwen, zaterdag de 'dag zelf' en dan zondag afbouwen een goed idee is.

 

Vind ik niet zo'n tof idee. Liever een zondag, zoals eerder gemeld. Er zijn zat winkeliers en tevens ook dienstverleners (waaronder ikzelf) waar de zaterdag gewoon een omzetdag is. Als je dan toch een dag doet, houd hier dan s.v.p. wat rekening mee.

Link naar reactie

Vind ik niet zo'n tof idee. Liever een zondag, zoals eerder gemeld. Er zijn zat winkeliers en tevens ook dienstverleners (waaronder ikzelf) waar de zaterdag gewoon een omzetdag is. Als je dan toch een dag doet, houd hier dan s.v.p. wat rekening mee.

Begrijp ik. Er zullen altijd dagen zijn waarop er leden zijn die niet kunnen. Er zullen dus keuzes gemaakt moeten worden.

 

Zoals het idee er nu bij ligt is er 1 dag nodig voor de opbouw, de volgende dag als het evenement zelf en waarop er veel leden voor 1 dag langs komen, en dan een dag waarop de afbouw plaats vindt. De mensen die helpen met op- en/of afbouw blijven dan overnachten.

 

Met jouw suggestie voor een zondag voor de dag zelf, zouden we op een maandag moeten afbouwen. Ik denk dat dat een stuk onhandiger is dan op een zondag afbouwen.

Link naar reactie

Als we er een Higherlevel-week van maken heeft iedereen er evenveel "last" van. ;D

 

Als je (zoals Wouter voorstelt) op vrijdag opbouwt en op zondag afbreekt, kan toch iedereen een of enkele dagdelen (avonden/nachten) uitkiezen om te komen. Bepaalde interessante workshops kunnen eventueel "dubbel" ingepland worden (bijvoorbeeld en zatermiddag en zondagochtend). Er zal wellicht ook een groep "die-hards" zijn die vanaf tijdstip 0 tot het eind aanwezig zijn.

 

Niet teveel regels en agendatrekkerij vooraf want dan wordt het een meerjaren planning.

Link naar reactie
Even een bump om het topic warm te houden.

 

Misschien alvast een datum prikken zodat we daar naar toe kunnen werken? Ik denk dat vrijdag opbouwen, zaterdag de 'dag zelf' en dan zondag afbouwen een goed idee is.

 

Om het even concreter te maken: zaterdag 2, 9 of 16 juni. daarna kom je al weer in de schoolvakanties terecht en mei is wellicht te kort dag of te fris om de hele dag buiten te vertoeven ;D

 

En misschien alvast een inventarisatie starten wie er willen komen?

 

Hoorde vanmiddag op de radio dat het een "horror"zomer wordt wat betreft weer. dit zeiden ze ook van deze winter, maar heb er weinig van gemerkt ;D Op het koudste punt zat ik lekker in de zon met 28 graden ; :) Maar wellicht toch even nadenken wat te doen als op de datum het weer echt slecht zou zijn.

 

Misschien kan Norbert er een verzekering voor afsluiten ;D

 

 

Link naar reactie

effe omhoog schoppen,

 

helaas 9 juni valt voor mij af omdat we gisteren een uitnodiging gehad hebben voor 45 jaar huwelijksfeest op die dag.

 

Maar gezien de reacties tot nu toe van slechts een paar enthousiastelingen ben ik bang dat er geen Higherlevel Dag gaat komen :(

Link naar reactie

Nee er staat nog niets vast, ik had alleen een paar data in juni voorgesteld omdat ik zelf denk dat mei te vroeg is voor een hele dag buiten en daarna zit je weer met schoolvakanties.

 

het waren de dagen die nog open stonden in mijn agenda maar ja die lopen toch ook weer vol :-\

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Naar mijn idee wordt het allemaal veel te ingewikkeld gemaakt ! Opbouw-/afbouw? Als iedereen voor zijn eigen standmateriaal zorgt (opklaptafel en stoelen) en dat op tijd neerzet en vervolgens weer zelf opruimt, valt het allemaal veel makkelijker te organiseren. De locatie zelf heeft waarschijnlijk ook wel tafels en stoelen die je hiervoor in kan richten.

 

Qua dag en tijdstip zou het van 12.00 tot 23.00 uur voldoende tijd kunnen zijn?

 

Geschikte datum lijkt mij eerder eind augustus/begin september. Qua weer hebben we niets te voorspellen, maar toenutoe met BBQ's heb ik als graadmeter de Almanak gebruikt.

 

Als we bijv. bij de gekozen locatie blijven, dan kunnen we ongeacht de weersomstandigheden zowel naar binnen als naar buiten. Gezien het aantal aanwezigen bij off line meetings zal dat qua aantal personen groot genoeg zijn. Laten we van die basis uitgaan en niet direct bedenken dat het een enorm event moet worden zoals Holland Innovation. Als het een succes wordt, kunnen de opvolgende events uitbreiden.

 

Aangezien ik het nog steeds een leuk idee vind, en gezien mijn ervaring dat als je dit soort ideeën online blijft bediscubabbelen, dat het uiteindelijk doodbloed, stel ik voor dat we met een klein groepje (max 4) een meeting plannen om een plan op te stellen en van daaruit te bezien wat de mogelijkheden zijn. Na besluit om dit daadwerkelijk te organiseren, dienen we de animo deelname te peilen, incl. waar men behoefte aan heeft qua middelen en/of het geven van workshops en bijv. zeepkistpresentaties. Daarna kunnen we met zijn allen allerlei hand en spanwerkzaamheden verdelen.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Naar mijn idee wordt het allemaal veel te ingewikkeld gemaakt ! Opbouw-/afbouw? Als iedereen voor zijn eigen standmateriaal zorgt (opklaptafel en stoelen) en dat op tijd neerzet en vervolgens weer zelf opruimt, valt het allemaal veel makkelijker te organiseren. De locatie zelf heeft waarschijnlijk ook wel tafels en stoelen die je hiervoor in kan richten.

 

Qua dag en tijdstip zou het van 12.00 tot 23.00 uur voldoende tijd kunnen zijn?

 

Geschikte datum lijkt mij eerder eind augustus/begin september. Qua weer hebben we niets te voorspellen, maar toenutoe met BBQ's heb ik als graadmeter de Almanak gebruikt.

 

Lijkt me een prima voorstel.

 

Achter de schermen begint, met de nadruk op begint, er al wat op gang te komen.

Als de mensen die mee willen denken en mee willen organiseren dat in dit topic kenbaar maken dan nemen we die mensen mee in de mailuitwisseling.

 

Ik wil wel meedenken en helpen met de organisatie.

Link naar reactie

Net even contact gehad met de locatiemanager van dit terrein.

Even gehad over kosten voor het huren van het terrein en beschikbaarheid.

 

Voor juni zijn we rijkelijk laat dus dat gaat hem denk ik niet worden.

Wat dat betreft voel ik meer voor augustus september (past ook beter in mijn agenda)

 

Als we een datum hebben wordt het ook makkelijker om de belangstelling te peilen en waar mensen voor komen.

 

Idee van Wouter is om er ook andere ondernemersnetwerken (pioniers en starters) bij te betrekken.

Vind ik zelf een uitstekend idee, dan hebben we niet alleen de usual suspects.

Link naar reactie

Lijkt me gezellig een HL dag.

Denk alleen dat ik mijn "standje" voor thuis met de vriendin bewaar en gewoon gezellig kom rondkijken en bijpraten.

Ben benieuwd wanneer het gaat worden en hoop dat ik dan kan.

 

Zou in elkgeval inderdaad niet gaan over organiseren want dan gaat juist het vrije effect dat ook op hl bijeenkomsten is er vanaf.

 

1 keer per jaar is er vanuit ander forum/bedrijfstak ook zo een netwerkdag/avond en dat gaat altijd heel eenvoudig.

smorgens aankomen bij hotel/zaal en met groepje tafels verplaatsen en dan iedereen die standje heeft doet zijn spullen klaarleggen en gezamelijk een goodiebag vullen en dan ben je er klaar voor.

Niks meer en niks minder dan dat.

Link naar reactie

Na overleg met de beschikbaarheid van de locatie(s) hebben we al min of meer besloten voorlopig voor 1 september te kiezen.

De komende week overleggen we met een klein groepje over de dag invulling en 'programma'.

Laatste week van maart gaan we op de locatie zelf een meeting gepland om een en ander te formaliseren.

 

In de loop van de volgende week denk ik dat we even een nieuwe discussie opstarten waar jullie input kunnen geven en alvast aan kunnen geven of je wel of niet komt zodat we een idee hebben van de bezoekers aantallen.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

We hebben een enthousiaste werkgroep om ons event vorm te geven: Nico Schouten, Linda Maas, Henk van Houten, Wouter Hol.

 

Afgelopen woensdag zijn we op locatiebezoek geweest om de mogelijkheden te bespreken. Voor onze HL-dag een super locatie (al zeg ik het zelf).

Na een gesprek met de locatiemanager, hebben we in grove lijnen programma-ideeën besproken. Uiteindeijk zijn we een tot een mooie invulling gekomen, waarvan wij denken dat die heel goed aansluit bij de behoeften. Die in eerste instantie ligt op "meer tijd om elkaar te ontmoeten", maar niet minder belangrijk om met elkaar ervaringen uit te wisselen én inspiratie op te doen om je onderneming naar een volgend nivo te tillen.

 

Uiteraard wordt alles op papier uitgewerkt, zodat ook jullie een programma-idee krijgen en daarover kunnen meedenken. Nadere informatie volgt snel.... (ca. 2 weken).

 

Maar... noteer sowieso 1 september in je agenda, want die dag wordt de HL-dag gehouden !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

En niet even 5 minuten doorgereden om een bakje te komen doen? Flauw hoor! ;)

 

Say what? Woon je daar om de hoek? Als ik dat had geweten.........

Maar, wel goed om dat nu te weten. Wie weet, kunnen we jouw "omdehoekwonen" in de loop van de organisatie wel heel goed gebruiken :P

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.