Ik ben van plan om een smartshop te beginnen in Alphen aan den Rijn. In Alphen aan den Rijn wonen 72.729 mensen, er zijn 2 coffeeshops en geen smartshop.
Ik heb nog nooit eerder een winkelpand gehuurd, ik ben al ondernemer (in muziek en personal coaching), en ik wil er vol voor gaan.
Nu is mijn vraag aan jullie: Ben ik lucratief bezig met een smartshop in Alphen aan den Rijn, is het groen of is het rood? In andere woorden, verdien ik er wat aan of niet?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
raymondcromzigt
raymondcromzigt
Ik ben van plan om een smartshop te beginnen in Alphen aan den Rijn. In Alphen aan den Rijn wonen 72.729 mensen, er zijn 2 coffeeshops en geen smartshop.
Ik heb nog nooit eerder een winkelpand gehuurd, ik ben al ondernemer (in muziek en personal coaching), en ik wil er vol voor gaan.
Nu is mijn vraag aan jullie: Ben ik lucratief bezig met een smartshop in Alphen aan den Rijn, is het groen of is het rood? In andere woorden, verdien ik er wat aan of niet?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35973-smartshop-beginnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
34 antwoorden op deze vraag