De officieuze Higherlevel Vrijmibo EK 2012 Poule

Aanbevolen berichten

Thuisland Oekraine tegen Frankrijk en Zweden tegen Engeland. Onvoorspelbaarder kan bijna niet!

 

Valt wel mee hoor, kwestie van redenatie en deductie:

 

Mijn voorspellingen voor Oekraïne - Frankrijk:

[*]In de 6e minuut wordt de wedstrijd een tijdje stilgelegd wegens hevig onweer

[*]Oekraïne komt in de 27e minuut verrassend op voorsprong.

[*]Volgens René van der Gijp spelen de Fransen "met een stokbrood in hun kont"

[*]Een Frans doelpunt in de 56e minuut wordt afgewezen wegens buiten spel

[*]Frankrijk maakt in de 83e minuut gelijk

[*]In de 84e minuut zijn de Corona's op, ik stap over op Grolsch

 

Mijn voorspellingen voor Zweden - Engeland

[*]Zlatan is weer behoorlijk irritant

[*]Blaartrekkend slechte wedstrijd die eindigt in een doelpuntloos nul - nul gelijkspel, en dat is een überpleonasme volgens René van der Gijp

[*]De Grolsch raakt ook op, ik stap over op die gifgroene fles met een vage Mohito mix. Zonder ijs is het spul niet te zuipen

 

[Mod edit: link verwijderd wegens zelfpromotie]

Link naar reactie

Over aagtergrond gesproken: wie staat daar aagter Bert van Marwijk!>. Bekende kop en bekende buik!

Norbert zou je mij even kunnen informeren waar ik (doordat jij deze foto hebt geplaatst) de opgelopen schade aan mijn scherm en ogen, kan verhalen?

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie

Ik heb me ook vergist in Bert van Marwijk. Hij blijkt nu een half jaar te lang bondscoach te zijn geweest. Hij beweerde gisteren dat van Persie tegen Denemarken en Duitsland goed gespeeld heeft. Een behoorlijk staaltje van bedrijfsblindheid.

Link naar reactie

Kom op, vrienden - ik vind het natuurlijk helemaal leuk dat ik op #1 sta, maar ik weet geen bal van voetbal en het interesseert me ook niet echt. Het kan toch niet zo zijn dat ik met een tactiek van "ehh, wat zal ik doen, 2-1 of zo" de echte kenners in het stof laat bijten?

 

Vergeet niet dat je tot 1 seconde voordat een wedstrijd begint je voorspelling nog kunt aanpassen!

Link naar reactie

Vergeet niet dat je tot 1 seconde voordat een wedstrijd begint je voorspelling nog kunt aanpassen!

Dat ga ik inderdaad niet vergeten. 2 weken geleden gewoon braaf alles ingevuld. Voor vanavond had ik Oekraine - Frankrijk 0-2 voorspeld. Ik dacht kort voor de wedstrijd: die Oekrainers doen het eigenlijk best goed, dus ik maak er maar 1-1 van ... daar gaan dus je punten weer.

 

Dat voorspellen is 1 grote tombola. Denk dat ik maar eens een Chinees ga bellen ...

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.