De officieuze Higherlevel Vrijmibo EK 2012 Poule

Aanbevolen berichten

De telling van de poule is mij een raadsel...

 

De volgende spelers uit de top 10 hadden dezelfde verkeerde voorspelling in doelpunten, namelijk 1-2:

[*]Sjelm

[*]Ralph's Angels

[*]Benm

[*]Remmen los!

 

De namen van de spelers die eerste doelpunten zouden moeten maken verschillen miniem (Spanje // Portugal):

[*]Sjelm: Ronaldo, Christiano // Torres

[*]Ralph's Angels: Ronaldo, Christiano // Iniesta

[*]Benm: Ronaldo, Christiano // Torres

[*]Remmen los!: Ronaldo, Christiano // Iniesta

 

En wat krijgt iedereen aan punten erbij?

[*]Sjelm +15

[*]Ralph's Angels +15

[*]Benm +15

[*]Remmen los! 0

 

Wat heeft Remmen los! anders voorspeld dan de rest om geen punten te krijgen? Zie ik iets over het hoofd?

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie

Jammer dat Danny is vergeten te voorspellen. Maakt het wel minder spannend

 

huh?

 

Oh, sorry, verkeerd gekeken. Je had wel voorspeld maar gewoon helemaal geen enkel punt gehaald gisteren ;D ;)

 

Frans

 

heerlijk, reactie uitlokken met de eerste post, slachtoffer reageert, en dan even de 0 punten kunnen benadrukken

Link naar reactie

Vanavond zijn we tenminste aan het kijken naar een voetbalwedstrijd. Kansen voor beide partijen en na 20 minuten al een treffer voor Italië (door Balotelli wie anders ;) ).

 

Aanvulling: en dan als tussengerecht een prachtig schot van meneer Balotelli richting de kruising. Dat gaat weer ten koste van mijn punten, maar wat een mooie wedstrijd.

Link naar reactie

Duzzz:

 

[*]Tika taka is het nieuwe Catenaccio

[*]Spanje is het nieuwe Italië

[*]Italië is het nieuwe Duitsland

[*]Duitsland is het nieuwe Nederland

 

Dus heeft Cruyff nog steeds gelijk: Italanen (Spanjaarden) kunnen niet van je winnen, maar je kunt wel van ze verliezen.

En Lineker's law blijft van toepassing: " football is a simple game where 22 players chase a ball for 90 minuten, and in the end the Germans (Italians) always win"

En löw gaat van Marwijk achterna...

 

Duitsland (Italië) wint de finale van Italië (Spanje), super mario cum suis worden Europees kampioen!

Link naar reactie

[*]Tika taka is het nieuwe Catenaccio

[*]Spanje is het nieuwe Italië

[*]Italië is het nieuwe Duitsland

[*]Duitsland is het nieuwe Nederland

 

Dus heeft Cruyff nog steeds gelijk: Italanen (Spanjaarden) kunnen niet van je winnen, maar je kunt wel van ze verliezen.

En Lineker's law blijft van toepassing: " football is a simple game where 22 players chase a ball for 90 minuten, and in the end the Germans (Italians) always win"

En löw gaat van Marwijk achterna...

 

Duitsland (Italië) wint de finale van Italië (Spanje), super mario cum suis worden Europees kampioen!

 

En dat durf je te beweren met in je handtekening dat een zekere Duitse voetballer aan jou toebehoort?

Duzzz, jij hebt gewoon een (bewust) wedje gesloten op het verlies van Duitsland :P

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Bij deze gefeliciteerd, Marjan, met de poedelprijs. Het was kantje boord met Wouter Jan, maar die heeft in de finalerondes geen doelpuntenmakers ingevuld. Stuur je me even een PM met je adresgegevens?

 

PS. da's waar ook, je drinkt zelf geen Wodka - laat ook even weten waar je zelf wel blij van wordt!

 

Is 't me toch nog gelukt om laatste te worden dan??

 

Nou eh, omdat je op het laatste moment toch nog Pascal moet laten voorgaan doneer ik de fles wodka graag aan jou, als troost ;)

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 264 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.