Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hierbenik
hierbenik
Hallo,
Ik heb een onderneming, maar door mijn scheiding en het verkopen van mijn woningen heb ik een rest schuld van meer dan 650.000 euro.
Natuurlijk kan ik deze zakelijk niet betalen, maar wil graag met EEN onderneming doorgaan.
uiteraard heb ik mijn inkomen op dit moment op nul gezet, maar hoe kan ik het beste verder gaan of ondernemen.
Op het moment pluk ik hier en daar wat op de naam van mijn dochter, maar ik wil haar eigenlijk erbuiten houden.
Ik heb gekeken of een lege bv iets is, maar wat zijn daar de valkuilen en waar moet ik dan op letten.
Wat zijn mijn beste optie's
alvast bedankt voor de antwoorden!
Judith
Edit: titel verduidelijkt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37629-flinke-restschuld-door-priv%C3%A9situatie-nieuwe-bv-opstarten-voor-frisse-start/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
37 antwoorden op deze vraag