"Ik kan het niet maken tegenover mijn klanten" of "ik weet niet of het wel een geschikt moment is om het te doen" waren twee uitspraken die ik een aantal malen voorbij hoorde komen in mijn aquisitie contact met bestaande- en niet bestaande klanten.
Ondanks dat het in bepaalde sectoren economisch moeizaam verloopt had ik zelf het idee dat het nu juist een goed moment is om te laten zien hoe blij je bent met je klant. Elk bedrijf wil zijn klantenbestand behouden of uitbreiden.
- Hoe gaat jouw bedrijf om met relatiegeschenken? (Wel of Geen relatiegeschenken, en waarom?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JoeriT
JoeriT
"Ik kan het niet maken tegenover mijn klanten" of "ik weet niet of het wel een geschikt moment is om het te doen" waren twee uitspraken die ik een aantal malen voorbij hoorde komen in mijn aquisitie contact met bestaande- en niet bestaande klanten.
Ondanks dat het in bepaalde sectoren economisch moeizaam verloopt had ik zelf het idee dat het nu juist een goed moment is om te laten zien hoe blij je bent met je klant. Elk bedrijf wil zijn klantenbestand behouden of uitbreiden.
- Hoe gaat jouw bedrijf om met relatiegeschenken? (Wel of Geen relatiegeschenken, en waarom?
Ben benieuwd naar jullie mening(en).
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39220-een-relatiegeschenk-geven-in-crisistijd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag