Per maand ben ik gemiddeld 100 euro kwijt aan verzendkosten voor producten die men bij mij aanschaft.
Ik heb nu eind december voor € 510,- zegels ingekocht voor de komende 5 maanden (gezien de komende prijsstijging)
Mag ik dit bedrag nu (gezien de hoogte en het feit dat ik ze dit jaar niet zal gaan gebuiken) nog volledig opvoeren als kosten over 2012, of moet ik ze over twee jaren afschrijven.
Ik vermoed het eerste maar wil het graag even zeker weten.
(daarbij komt dat het meerdere doosjes en velletjes zijn van verschillende types die mogelijk ook los "ingeboekt" kunnen worden zodat de ik per aangeschaft doosje gewoon onder de € 450,- blijven)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Totus Tuus
Totus Tuus
Per maand ben ik gemiddeld 100 euro kwijt aan verzendkosten voor producten die men bij mij aanschaft.
Ik heb nu eind december voor € 510,- zegels ingekocht voor de komende 5 maanden (gezien de komende prijsstijging)
Mag ik dit bedrag nu (gezien de hoogte en het feit dat ik ze dit jaar niet zal gaan gebuiken) nog volledig opvoeren als kosten over 2012, of moet ik ze over twee jaren afschrijven.
Ik vermoed het eerste maar wil het graag even zeker weten.
(daarbij komt dat het meerdere doosjes en velletjes zijn van verschillende types die mogelijk ook los "ingeboekt" kunnen worden zodat de ik per aangeschaft doosje gewoon onder de € 450,- blijven)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39670-postzegels-afschrijven-bij-grote-aankoop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag