Ik wil een eigen onderneming gaan opstarten naast mijn huidige baan. Ik ben in loondienst maar wat ik wil gaan doen staat echt los van mijn baan. Het is totaal iets anders, moet ik dan toch overleggen met mijn werkgever dat ik een eigen onderneming wil starten? Ik wil gewoon alleen mijn vrije tijd in mijn eigen onderneming steken, niet ten koste van mijn baan...
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ineke
ineke
Ik wil een eigen onderneming gaan opstarten naast mijn huidige baan. Ik ben in loondienst maar wat ik wil gaan doen staat echt los van mijn baan. Het is totaal iets anders, moet ik dan toch overleggen met mijn werkgever dat ik een eigen onderneming wil starten? Ik wil gewoon alleen mijn vrije tijd in mijn eigen onderneming steken, niet ten koste van mijn baan...
Iemand die mij hierover kan informeren?
Ineke.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4051-eigen-onderneming-starten/Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag