Ik zal me allereerst voorstellen, mijn naam is Max, ik ben 24 jaar oud en volg op dit moment de studie Small Business and Retail Management. Ik ben erg geïnteresseerd in het verzinnen van nieuwe en innovatieve ideeën.
Zelf heb ik een idee compleet uitgewerkt en zoals jullie al kunnen raden betreft het een mobiele applicatie.
Om dit idee uit te kunnen brengen, ben ik opzoek naar een samenwerking.
Echter vraag ik me af of ik een samenwerking moet beginnen met een app ontwikkelaar of een investeerder moet gaan zoeken?
Bij de bank aankloppen heeft weinig zin omdat ik nog student ben, dus ik zou graag willen weten wat volgens jullie de beste optie is?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MaxL
MaxL
Beste leden,
Ik zal me allereerst voorstellen, mijn naam is Max, ik ben 24 jaar oud en volg op dit moment de studie Small Business and Retail Management. Ik ben erg geïnteresseerd in het verzinnen van nieuwe en innovatieve ideeën.
Zelf heb ik een idee compleet uitgewerkt en zoals jullie al kunnen raden betreft het een mobiele applicatie.
Om dit idee uit te kunnen brengen, ben ik opzoek naar een samenwerking.
Echter vraag ik me af of ik een samenwerking moet beginnen met een app ontwikkelaar of een investeerder moet gaan zoeken?
Bij de bank aankloppen heeft weinig zin omdat ik nog student ben, dus ik zou graag willen weten wat volgens jullie de beste optie is?
Groeten,
Max
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41452-samenwerking-met-app-ontwikkelaar-of-toch-een-investeerder-zoeken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
65 antwoorden op deze vraag