• 0

Welkom bij "Innovatie en nieuwe ideeën"

De meeste technostarter-discussies zijn verhuisd naar het PionierForum, het technostarter-broer van Higherlevel.nl.

 

Om toch ook op Higherlevel.nl een mogelijkheid te houden om te discussiëren over innovatie en vernieuwing dit nieuwe forum. Voor de duidelijkheid: ook hier zijn ter zake kundige experts aanwezig en de discussies hier worden ook getoond in het PionierForum, dus ook daarvandaan zal deelgenomen kunnen worden aan de discussies hier.

 

Bij deze van harte welkom dus! :)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

22 antwoorden op deze vraag

  • 0

Higherlevel.nl wordt meer voor algemene ondernemerszaken. Omdat niet iedereen geïnteresseerd is in technostarter-onderwerpen, hebben we die ondergebracht in de technostarter-uitbreiding die PionierForum heet. Ben je geïnteresseerd in technostarters en innovatief ondernemen, schrijf je dan in voor PionierForum en je hebt alles van Higherlevel.nl, plus de technostartersforums.

 

Omdat Higherlevel.nl-leden ook met vernieuwing en innovatie bezig kunnen zijn en daarover willen discussiëren zonder zich meteen in te schrijven voor PionierForum, is dit deelforum in het leven geroepen.

Link naar reactie
  • 0

???

 

Help.... Kan iemand me uitleggen waarom men nu juist voor deze afgruwelijke grijs-grauwe kleurstelling heeft gekozen?

 

Grijze letters op een grijze achtergrond...my goodness!

Ik heb nu al hoofdpijn na slechts plm. 10 minuten op deze 'vernieuwde' website te zijn geweest :-[

 

Please...?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb wat gemengde gevoelens over de facelift/update. Ik kon de vorige kleurstelling niet direct waarderen, maar bij deze heb ik ook zo mijn twijfels. Het is wel erg grijs. Ik heb het idee dat daardoor de tekst minder goed leesbaar is, maar dat kan aan mij liggen.

 

Verder ontdek ik nog iets, waarvan ik niet weet of dit als bug kan worden getypeerd. Ik heb mij aangemeld bij het pionierforum, maar zie dat daardoor in HL de vermelding “expert-member” verandert is in “pionier”.

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 0

 

Edward,

 

Meld je vooral niet af bij het pioniersForum! Ook ik was nieuwsgierig naar dit nieuwe onderdeel maar ineens was ik ook een pionier.

Vervolgens heb ik m'n account afgemeld aldaar, maar daarmee is ook m'n HL account verdwenen! :'(

Jeroen is nu aan het kijken of e.e.a. te herstellen is.

 

Pas hier even voor op.

 

Ben wel zeer benieuwd waarom voor deze splitsing is gekozen.

 

Groeten

Camelot

 

Link naar reactie
  • 0

Hoe langer ik op de site zit hoe grijzer het lijkt te worden hahaha. Er moet echt wat meer kleur in. Zwart op donkergrijs leest niet zo makkelijk. Het rood maakt het wat te hard. Rood kan heel goed, maar dan moet het geheel wat vriendelijker overkomen. Grijs staat nogal stoffig, en ondernemen is alles behalve stoffig. ;)

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

 

Edward,

 

Meld je vooral niet af bij het pioniersForum! Ook ik was nieuwsgierig naar dit nieuwe onderdeel maar ineens was ik ook een pionier.

Vervolgens heb ik m'n account afgemeld aldaar, maar daarmee is ook m'n HL account verdwenen! :'(

Jeroen is nu aan het kijken of e.e.a. te herstellen is.

 

Goed, ik meldt me daar dus NIET aan. ;D

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

toch jammer dat je maar 10 actuele threads kunt zien op de startpagina. Op andere fora heb je er meer, vind ik zelf wel handig.

 

Verder kleurstelling, inderdaad wel grauw vergeleken met de vorige, maar is misschien een kwestie van wennen? T is wel chique!!

Link naar reactie
  • 0

Ik heb nog eens verder gekeken maar vind het er allemaal niet duidelijker op geworden met twee fora. Ik begrijp op zich de achterliggende gedachten, maar het werkt verwarrend voor een gebruiker. Als ik mij bijvoorbeeld alleen op pioneerforum heb aangemeld en ik zie ik in de menu's opmerkingen in de trend "wat is higherlevel.nl?" en tal van andere verwijzingen naar Higherlevel.nl, dan wekt dat zonder meer verwarring. Alsof ik bij de Audidealer sta en folders van VW in de schappen zie liggen.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 0

je hebt een idee en je wilt het zo doen dat je er niks voor hoef te betalen

alleen maar verdienen hoe kun je dat voormekaar krijgen

 

of zijn er sponsors die mijn willen sponsoren

 

wat kan ik het beste doen wie kan me helpen

 

wie wil als de iutvinding succes is geld verdienen

 

 

ax763dn@hotmail.com

Link naar reactie
  • 0

je hebt een idee en je wilt het zo doen dat je er niks voor hoef te betalen

alleen maar verdienen hoe kun je dat voormekaar krijgen

 

of zijn er sponsors die mijn willen sponsoren

 

wat kan ik het beste doen wie kan me helpen

 

wie wil als de iutvinding succes is geld verdienen

 

 

ax763dn@hotmail.com

 

ik stel voor dat we op dit soort "vragen" niet meer reageren.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0
ik stel voor dat we op dit soort "vragen" niet meer reageren.

 

Ach, het is een veel voorkomende vraag. Hij is me afgelopen week een keer of 5 gesteld. Niet reageren is een optie, maar daar gaat de vraag niet mee weg. Ik hoop altijd dat een spiegel voorhouden tot enig inzicht leidt. Maar ja, ik ben optimist ::)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 113 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.