Vandaag, maandag 9 september, is de laatste dag voor de Nederlandse ontwikkelaar Jochem Reijndorp van Iwaku om funding binnen te halen bij zijn wake up light.
Wat is er zo bijzonder aan deze Iwaku wake up light?
Deze 'ochtendlamp' maakt gebruik van je mobiel met speciale iwaku app.
De app registreert in welke slaapfase je zit en past hier de wektijd op aan.
Voordeel, geen wekker die je op een vast moment wekt en je wakker probeert te maken vanuit een diepe slaap.
Wie maandag 9 september nog meedoet aan de crowdfunding campagne kan deze lamp tegen een gereduceerd tarief aanschaffen.
Koop hem voor jezelf of geef hem cadeau aan iemand anders.(feestdagen liggen in het verschiet)
Jochem heeft nog maar 5000 euro nodig voor de eerste serie Iwaku's.
Dat zijn iets meer dan 20 funders, dat moet toch te doen zijn of niet met zo'n grote community als HL.
Deel dit bericht vooral op social media en laten we eens kijken of het ons lukt dit vandaag rond te maken voor Jochem.
BTW, ik heb er zelf natuurlijk al een besteld en als het eind van de dag op een lamp aankomt dan bestel ik er nog een.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nico Schouten
Nico Schouten
Vandaag, maandag 9 september, is de laatste dag voor de Nederlandse ontwikkelaar Jochem Reijndorp van Iwaku om funding binnen te halen bij zijn wake up light.
Wat is er zo bijzonder aan deze Iwaku wake up light?
Deze 'ochtendlamp' maakt gebruik van je mobiel met speciale iwaku app.
De app registreert in welke slaapfase je zit en past hier de wektijd op aan.
Voordeel, geen wekker die je op een vast moment wekt en je wakker probeert te maken vanuit een diepe slaap.
Wie maandag 9 september nog meedoet aan de crowdfunding campagne kan deze lamp tegen een gereduceerd tarief aanschaffen.
Koop hem voor jezelf of geef hem cadeau aan iemand anders.(feestdagen liggen in het verschiet)
Jochem heeft nog maar 5000 euro nodig voor de eerste serie Iwaku's.
Dat zijn iets meer dan 20 funders, dat moet toch te doen zijn of niet met zo'n grote community als HL.
Deel dit bericht vooral op social media en laten we eens kijken of het ons lukt dit vandaag rond te maken voor Jochem.
BTW, ik heb er zelf natuurlijk al een besteld en als het eind van de dag op een lamp aankomt dan bestel ik er nog een.
Lees hier meer over de Iwaku
Doe mee aan de CrowdAboutNow campagne
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42723-crowdfunding-project-wakker-worden-met-iwaku/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag