Ik ben eigenaar van een webshop, op 09-09-2013 heeft iemand een product besteld. Ik heb het product naar deze klant verzonden maar de klant heeft tot heden nog niet betaalt.
Ik heb de volgende actie(s) tot nu toe ondernomen:
- Op 17 september een betaal herinnering gestuurd.
- Op 23 september een betaal herinnering gestuurd.
- Op 7 oktober een betaal herinnering gestuurd.
Alle betaalherinneringen zijn via de e-mail gestuurd, ik heb de klant in de laatste e-mail van 7 oktober vriendelijk gevraagd om het totaal bedrag voor 13 oktober 2013 naar onze rekening te hebben overgemaakt.
Stel je voor, de klant betaalt morgen niet. Welke stappen kan ik dan ondernemen?
Kan ik bijvoorbeeld extra kosten in rekening brengen? Ik zou in principe maandag nog een aangetekende brief op de post kunnen doen richting de klant, kan ik deze kosten op haar verrekenen etc?
Bedankt alvast voor jullie hulp.
Wouter
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wouterh
Beste Forum leden,
Ik ben eigenaar van een webshop, op 09-09-2013 heeft iemand een product besteld. Ik heb het product naar deze klant verzonden maar de klant heeft tot heden nog niet betaalt.
Ik heb de volgende actie(s) tot nu toe ondernomen:
- Op 17 september een betaal herinnering gestuurd.
- Op 23 september een betaal herinnering gestuurd.
- Op 7 oktober een betaal herinnering gestuurd.
Alle betaalherinneringen zijn via de e-mail gestuurd, ik heb de klant in de laatste e-mail van 7 oktober vriendelijk gevraagd om het totaal bedrag voor 13 oktober 2013 naar onze rekening te hebben overgemaakt.
Stel je voor, de klant betaalt morgen niet. Welke stappen kan ik dan ondernemen?
Kan ik bijvoorbeeld extra kosten in rekening brengen? Ik zou in principe maandag nog een aangetekende brief op de post kunnen doen richting de klant, kan ik deze kosten op haar verrekenen etc?
Bedankt alvast voor jullie hulp.
Wouter