Ik ben bezig om een horecabedrijf over te nemen. De vraagprijs is 150.000 (incl goodwill en inventaris) We hebben een bod gedaan van 75.000 en nu 85.000 en hebben nu een tegenbod gekregen van 100.000 met een aantekening erbij dat er wat aan de huurprijs van 3250 excl btw ( incl bovenwoning 500 huur) gedaan kan worden. Heeft er iemand nog tips waar ik verder op moet letten? Of waar ik mee kan onderhandelen, Of wat ik mee kan nemen in de uiteindelijke beslissing om het wel of niet te doen? Bijvoorbeeld overnemen incl de voorraad?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jeronimmosk
jeronimmosk
Hallo,
Ik ben bezig om een horecabedrijf over te nemen. De vraagprijs is 150.000 (incl goodwill en inventaris) We hebben een bod gedaan van 75.000 en nu 85.000 en hebben nu een tegenbod gekregen van 100.000 met een aantekening erbij dat er wat aan de huurprijs van 3250 excl btw ( incl bovenwoning 500 huur) gedaan kan worden. Heeft er iemand nog tips waar ik verder op moet letten? Of waar ik mee kan onderhandelen, Of wat ik mee kan nemen in de uiteindelijke beslissing om het wel of niet te doen? Bijvoorbeeld overnemen incl de voorraad?
omzet indicatie 475.000 personeelskosten 165.000
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45828-bedrijf-overnemen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag