Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nils de Witte
Beste HL vrienden,
Onze website (www.nebib.nl) is na 7 jaar erg hard aan vervanging toe. Onze huidige website heb ik nog zelf gemaakt in Frontpage van MS. Op zich is dat heerlijk, lekker rommelen aan aanpassen waar dat nodig is, maar aan de andere kant wordt het ook snel een onoverzichtelijk rommeltje.
De ontwikkelingen rondom websites hebben me ingehaald. Ik ben een beetje blijven steken in dat Frontpage en daar krijg je niet de juiste resultaten mee. Aan de andere kant is onze business zo fluïde, dat ik niks heb een een vast ontwerp.
Kortom, hoe combineer ik een top design website met de wens om zelf af en toe behoorlijke aanpassingen in structuur en content van de website door te voeren. Ik waarschuw maar vast: Ik ben geen fan van prefab content management systemen, maar sluit ook niet helemaal uit, dat ik nog wel eens overstag zal gaan.
Ik hou me aanbevolen voor suggesties.
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.