Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nicknamer
Goedemorgen mensen!
Als beginnend jonge, begin 20, ondernemer zoek ik een auto. Momenteel woon ik samen, en er kan binnen 1-3 jaar een zuigeling ^^ komen. Het moet dus een auto zijn waar ook een kind achterin kan.
Wat voor een auto is dan goed voor een startende ondernemer? Een directe aankoop is helaas geen optie, dus ben ik genoodzaakt om te gaan leasen.
Ik zit zelf te denken aan een VW Polo of een Audi A1. In het vooruitzicht dat er een kind achterin moet, kan het dus geen Aygo, UP of iets dergelijks worden.
Wat zeggen jullie? Toch beginnen met klein, en later die Polo of A1 óf tweedehands beginnen en later een wat grotere auto kopen?
Alvast bedankt!