Wij hebben op dit moment in de regio Waalwijk een loods over van 1500m2 en om heel eerlijk te zijn zitten wij er een beetje mee in de maag. We zijn op dit moment aan het onderzoeken wat we hiermee kunnen gaan doen, en ikzelf had een beetje de hoop dat er hier op het forum nog een knappe kop zou rond "lopen" die misschien een goed idee had om hier snel wat mee te kunnen doen.
Dus... mocht iemand een suggestie, tip, oid hebben, het is meer dan welkom :)
Alvast bedankt voor de eventuele reacties en mocht ik deze vraag op een onjuiste plaats hebben neergezet hoor ik dat graag.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kwsmit
kwsmit
Goedemiddag!
Wij hebben op dit moment in de regio Waalwijk een loods over van 1500m2 en om heel eerlijk te zijn zitten wij er een beetje mee in de maag. We zijn op dit moment aan het onderzoeken wat we hiermee kunnen gaan doen, en ikzelf had een beetje de hoop dat er hier op het forum nog een knappe kop zou rond "lopen" die misschien een goed idee had om hier snel wat mee te kunnen doen.
Dus... mocht iemand een suggestie, tip, oid hebben, het is meer dan welkom :)
Alvast bedankt voor de eventuele reacties en mocht ik deze vraag op een onjuiste plaats hebben neergezet hoor ik dat graag.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47362-1500m2-loods-over/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag