• 0

Graag julie suggesties over: webdesignstunter.nl

Omschrijving van je concept:

Recentelijk hebben wij een nieuwe website gemaakt voor ons webdesign. Wij maken al acht jaar lang goede- en goedkope websites voor met name het MKB, met een transparante prijsstelling (eenmalig bedrag).

 

Key factor is het meedenken met de klant, zodat hij of zij de website opgeleverd krijgt zoals gewenst en met een goede vindbaarheid in alle zoekmachines.

Service staat daarom bij ons hoog in het vaandel: wij zijn pas tevreden als de klant dat is! Zo leveren wij standaard SEO op bij iedere website en is iedere website responsive (geschikt voor elk device, zoals tablet, PC en mobiel).

 

Binnenkort willen wij ook huisstijlen gaan aanbieden. Logo's hiervoor laten wij exclusief ontwikkelen door een kunstenaar die hierin erg bedreven is.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Er is inmiddels een responsive website opgeleverd t.b.v. ons webdesign, met als insteek het zo overzichtelijk en rustig mogelijk te houden voor de klant.

 

Als extra service bieden wij nu ook generieke domeinnamen aan voor SEO- doeleinden. Binnenkort zullen wij ook complete huisstijlen gaan opleveren, we zijn hiervoor al een samenwerking aangegaan met een kunstenaar die de logo's gaat ontwikkelen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Een goede- en professionele website opleveren voor iedere klant, tegen een juiste prijs en een uitstekende online vindbaarheid (SEO). Daarnaast bieden wij uitstekende service zodat iedere klant meer dan tevreden zal zijn.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Wij berekenen eenmalige tarieven en geen abonnementen. Bij ons is webdesign dus echt goedkoop en transparant zoals de naam Webdesign Stunter al doet vermoeden! Daarnaast bieden wij uitstekende service.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wat is jullie mening ten aanzien van onze website, is het rustig, overzichtelijk en dus duidelijk genoeg?

 

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 2

Iets wat mij ook op valt: Webdesign Stunter (onderdeel van Sales Profits).

Is dat de zelfde Sales Profits als in dit topic?

Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid daar ik geen website van Sales Profit kan vinden, ondanks een onderdeel daarvan websites maakt en SEO verzorgd ;D

Zoekend op het kvk-nummer kom ik hooguit zoiets tegen.

 

Nee dat is niet hetzelfde :)

 

Sales Profits is een eenmanszaak en de andere is een b.v.

 

[Mod edit: link naar (andere) eigen site verwijderd. 1 link in een WVJVM topic is wel genoeg...]

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
  • 1

Eerder een vraag dan een opmerking: was jou al bekend dat de minimum postcount voor deze rubriek al lang niet meer bestaat ?

 

Die drempel hebben we laten vervallen omdat sommige nieuwe leden anders eerst supersnel 10-20 nietszeggende reacties in diverse recente en oudere topics gingen plaatsen.... ::)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 1

Kijk nog even naar de formulering van je USP's. Je levert een website doorgaans in 3 dagen op, bestaat 8 jaar en hebt in die tijd "tientallen" websites opgeleverd. Even snel rekenen roept dan - in elk geval bij mij - vragen op.

 

Ik mis algemene voorwaarden op je site. Ik hoop niet dat je die bij een website voor je klanten op een 6e pagina zet, waarvoor dan fors bijbetaald moet worden ... ;).

 

In die voorwaarden had ik bijvoorbeeld willen lezen hoe je omgaat met onderhoud. Je vraagt namelijk geen maandelijkse bijdrage. Maar als je je websites oplevert zonder CMS - zoals je hiervoor aangeeft - ben ik wel afhankelijk van jou voor aanpassingen. Op wat voor service kan ik dan rekenen en wat voor tarief reken je daarvoor?

Link naar reactie
  • 1

Paar puntjes die me zo opvielen:

 

- Ik vind je tekst op de homepage te langdradig. Het kan korter en pakkender. Misschien sommige woorden dik benadrukken.

- Je gebruikt woorden als 'devices' en 'search engine optimization'. Ik zou deze - gezien je doelgroep - in het Nederland vertalen.

- Die 5 pagina's, wat houdt dat in? Krijg ik een contactformulier? Een gallery? Of alleen tekst en een plaatje?

- Hetzelfde voor de geleverde SEO, wat houdt dat in? On-site? Moet ik als klant keywords aanleveren? Wordt er een zoekwoorden onderzoek gedaan? Krijg ik rapporten waaruit ik kan afleiden dat mijn website het ook daadwerkelijk beter doet?

- Je portfolio is ergens onderaan je homepage verstopt. Ik kan em op geen enkele andere pagina bereiken. Je zou bepaalde cases kunnen linken op je verschillende pagina's.

- Als laatste, maar dat is smaak: ik vind je logo een jaren '90 uitstraling hebben. Het past niet bij de stijl van je website. Lijkt me redelijk makkelijk om even te updaten.

 

Link naar reactie
  • 1

Ik heb heel even gekeken:

 

- Jullie geven aan dat er SEO gedaan wordt, maar zelf doen jullie niet eens aan mod_rewrite van je eigen url's, ik zie overal .html achter staan.

 

 

En wat is daar mis mee? Of wil je beweren dat een pagina zonder extensie beter ranked dan een pagina met extensie? Hij maakt gebruik van losse html pagina's. Hij kan zijn pagina's noemen zoals hij wil, oftewel mod_rewrite niet nodig.

 

Paar opmerkingen:

 

Als je het dan toch steeds over SEO hebt op je website, dan verwacht ik toch minstens dat je site tot in de puntjes verzorgd is. Dat is niet zo. je H1 bestaat bijvoorbeeld uit je logo en verder valt er nog veel te verbeteren. Als je belangrijkste keywords, Amsterdam, webdesigner, webdesign zijn, focus je daar dan compleet op. Regionaal kan je in deze branche meer bereiken dan landelijk vanwege de vele concurrenten.

 

Bedenk goed of je je wel op het goedkope webdesign wil richten. Voor dat bedrag heb je veel concurrentie.

 

Je taalgebruik kan her en der beter:

 

Compleet: wij kunnen u ook aan domeinnamen helpen;

 

Dat klinkt alsof we in een donker steegje (in Amsterdam uiteraard) een afspraak maken en jij mij onder je regenjas vandaan je domeinnamen tevoorschijn haalt.

 

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 1

Als ik naar je site ga, flitsen eerst die vier plaatjes die onder 01 02 03 04 staan een fractie van een seconde over mijn scherm, dan schuiven diezelfde plaatjes een fractie van een seconde het beeld van links en rechts in (twee van links en twee van rechts) en dan komt de banner in beeld. Ziet er erg chaotisch uit.

Link naar reactie
  • 0

Eerder een vraag dan een opmerking: was jou al bekend dat de minimum postcount voor deze rubriek al lang niet meer bestaat ?

 

Die drempel hebben we laten vervallen omdat sommige nieuwe leden anders eerst supersnel 10-20 nietszeggende reacties in diverse recente en oudere topics gingen plaatsen.... ::)

 

Nee dat was mij niet bekend, bedankt voor uw reactie/informatie!

 

Ik ben eerlijk gezegd pas gisteren in aanraking gekomen met Higerlevel.nl en ben meteen begonnen met posten (kon het niet laten). Wat een geweldige website is dit, voor- en door ondernemers!

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
  • 0

Eerder een vraag dan een opmerking: was jou al bekend dat de minimum postcount voor deze rubriek al lang niet meer bestaat ?

 

Die drempel hebben we laten vervallen omdat sommige nieuwe leden anders eerst supersnel 10-20 nietszeggende reacties in diverse recente en oudere topics gingen plaatsen.... ::)

 

Hahahahahahhahahahahhahaahaha ooooh was dat het.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

On topic: een open source cms met een standaard themeforest theme opleveren is geen webdesign, en ook geen stunten.

 

Waarschijnlijk heeft u alleen gekeken naar de website: Paradise Broker. Dit is inderdaad een open source CMS met een gekocht themeforest theme.

 

Dit was de nadrukkelijke wens van de klant om dit zo te houden. Ik heb alleen mijn diensten geleverd om de website functioneel te maken.

 

Voor de rest maak ik bijna geen gebruik van Wordpress (open source CMS) maar maak ik mijn websites zelf met PHP/HTML-5/CSS/JS.

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
  • 0

Word de SEO uitbesteed?

Onderaan http://www.tandartspraktijkminervalaan.nl/ kom ik het volgende tegen:

"powered by iClicks • Zoekmachine optimalisatie"

 

De website die ik gemaakt heb: www.angsttandartsamsterdam.com moest ik vorige week offline halen (ze voeren geen narcosebehandelingen meer uit) en zodoende heb een 301 redirect ingesteld naar www.tandartspraktijkminervalaan.nl (reeds bestaande website van een andere webdesigner). De redirect heb ik ingesteld i.v.m. nog aanwezige zoekresultaten zoals bijvoorbeeld de zoekterm: 'angst tandarts amsterdam' die nu dus overgeheveld zijn naar de al bestaande website/domeinnaam van een andere webdesigner. Overigens heb ik deze dienst geheel kosteloos en als extra service voor de klant uitgevoerd.

 

Ik zal binnenkort deze verwijzing op mijn website weghalen, aangezien de website die ik gemaakt heb helaas niet meer bestaat (overigens wel een website die ik gemaakt heb waar ik nog steeds trots op ben en waarmee ik wederom een tevreden klant heb gemaakt).

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
  • 0

Kijk nog even naar de formulering van je USP's. Je levert een website doorgaans in 3 dagen op, bestaat 8 jaar en hebt in die tijd "tientallen" websites opgeleverd. Even snel rekenen roept dan - in elk geval bij mij - vragen op.

 

Ik mis algemene voorwaarden op je site. Ik hoop niet dat je die bij een website voor je klanten op een 6e pagina zet, waarvoor dan fors bijbetaald moet worden ... ;).

 

In die voorwaarden had ik bijvoorbeeld willen lezen hoe je omgaat met onderhoud. Je vraagt namelijk geen maandelijkse bijdrage. Maar als je je websites oplevert zonder CMS - zoals je hiervoor aangeeft - ben ik wel afhankelijk van jou voor aanpassingen. Op wat voor service kan ik dan rekenen en wat voor tarief reken je daarvoor?

 

Een hele goede opmerking waarmee ik direct aan de slag kan gaan, bedankt!

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
  • 0

 

Al mijn bestaande klanten een email gestuurd om een beoordeling te geven op Trust Pilot, 5 klanten hebben op dezelfde dag gereageerd en daarna zijn er helaas geen beoordelingen meer binnengekomen.

 

Erg interessant dat jij als schilder behoorlijk thuis bent op het gebied van internet!

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
  • 0

 

Erg interessant dat jij als schilder behoorlijk thuis bent op het gebied van internet!

Hier zie je een hoogbegaafde met een iq van ca. 156, werkzaam als vrachtwagenchauffeur, en hij had er plezier in. ;) Fragment start na het reclamespotje. ;D

 

 

Als je van je hobby je werk kunt maken, waarmee je ook nog wat verdient, zit je op de goede weg. Vaak ook de sleutel tot succes!

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
  • 0

Wat is precies de stunt?

 

Als ik het goed lees/begrijp lever je een wordpress thema met iemands eigen logo en kleuren voor 495 euro. Daar is an sich helemaal niets mis mee, maar ik zou het niet direct een stuntprijs noemen (tegen gangbaar uurtarief ben je elders niet duurder uit, als ik vlot even naar je portfolio kijk).

 

Wat dat betreft weinig probleem met wat je levert, maar waarom zou je het in de markt zetten als een 'stunt'? Als dat werkt vooral doen, maar de naam geeft een beetje associaties met (semi gratis) visitekaartjes van vistaprint ;)

Link naar reactie
  • 0

Wat is precies de stunt?

Ik denk de SEO zonder meerprijs.

 

Goedemorgen Ben,

 

Ik maak bijna uitsluitend HTML-websites, Wordpress is toevallig een enkele opdracht die ik gedaan heb.

 

Als ik je vertel dat ik gemiddeld 30 uur bezig ben per website, d.w.z. o.a. SEO, design, klantencontact e.d. , dan is € 495 bruto (excl. BTW) toch wel een stuntprijs te noemen?

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
  • 0
Als ik je vertel dat ik gemiddeld 30 uur bezig ben per website, d.w.z. o.a. SEO, design, klantencontact e.d. , dan is € 495 bruto (excl. BTW) toch wel een stuntprijs te noemen?

Waarom? Misschien ben jij gewoon een héél erg langzame sitebouwer/ontwerper ;).

 

FF serieus: hoeveel tijd jij er aan besteed zal mij - en jouw klanten - eerlijk gezegd worst zijn. Uiteindelijk gaat het erom wat iets kost en wat je er voor krijgt. 500 piek voor een beetje leuke site is zeker niet duur, 500 piek voor iets wat mijn oma ook kan maken is daarentegen best prijzig... dan vraag ik het wel aan oma zelf (www.omadeultiemewebbouwstunter.nl)

 

Daarnaast is de vraag hoe makkelijk en tegen welke kosten de site kan worden aangepast en uitgebreid. Je hebt geen CMS, dus wat gaat dat de klant kosten?

 

PS: vraag het anders ook eens op het KvK forum, daar zitten heel veel stunters en ook sitebouwers die het bijna helemaal gratis doen. Wellicht kun je wat van ze leren... zowel wat wel te doen als wat vooral niet.

Link naar reactie
  • 0

Als ik je vertel dat ik gemiddeld 30 uur bezig ben per website, d.w.z. o.a. SEO, design, klantencontact e.d. , dan is € 495 bruto (excl. BTW) toch wel een stuntprijs te noemen?

Waarom? Misschien ben jij gewoon een héél erg langzame sitebouwer/ontwerper ;).

 

FF serieus: hoeveel tijd jij er aan besteed zal mij - en jouw klanten - eerlijk gezegd worst zijn. Uiteindelijk gaat het erom wat iets kost en wat je er voor krijgt. 500 piek voor een beetje leuke site is zeker niet duur, 500 piek voor iets wat mijn oma ook kan maken is daarentegen best prijzig... dan vraag ik het wel aan oma zelf (www.omadeultiemewebbouwstunter.nl)

 

Daarnaast is de vraag hoe makkelijk en tegen welke kosten de site kan worden aangepast en uitgebreid. Je hebt geen CMS, dus wat gaat dat de klant kosten?

 

 

Als ik jouw link aanklik dan krijg ik een geheel witte pagina, is dat wat je bedoelt met het webdesign wat oma kan maken? :P

 

Veranderingen voor de klant doen we kosteloos, tenzij er een hele nieuwe website moet komen o.i.d., dat is wat je noemt 'service van het huis'. ;)

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 84 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.