Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Steeds meer boekhoudprogramma's werken via een online systeem.
Dit is voor zowel, de gebruiker, de fabrikant als de boekhouder een stuk voordeliger.
(minder persoonlijk contact nodig, updates sneller en makkelijker door te voeren, mee kijken bij vragen etc etc)
Maar hoe veilig is het nu werkelijk, want zover ik kan zien kun je zelf geen backup maken en ben je dus afhankelijk van de fabrikant.
De ervaring leert dat ook grote partijen slecht omgaan met de veiligheid, denk hierbij aan zaken die onlangs in het nieuws kwamen van Apple en Sony.
Ik stel deze vraag omdat ik per 1 januari 2015 gan overstappen naar een ander boekhoudpakket en een andere boekhouder.
De keuze van de boekhouder is gedeeltelijk afhankelijk van het pakket waarmee ik wil gaan werken.
Een keuze die door het grote aanbod al moeilijk genoeg is.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47869-online-boekhouden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
43 antwoorden op deze vraag