Het is al weer een paar maanden geleden gepubliceerd, maar ik stuitte net op de publicatie 25 Jaar Internet in Nederland.
Waarom vind je dit interessant of wil je dit delen?:
Gratis te downloaden, cadeautje van de Amsterdam Economic Board, geschreven door Peter Olsthoorn die tachtig vijftig ouwe rotten geinterviewd heeft, 600 blz. Dus niet van die gesponsorde verhaaltjes vol sluikreclame. Peter geeft hier een intro.
Ga ik downloaden op mijn tablet om op een volgende lange trein- of vliegreis te lezen!
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
25 Jaar Internet in Nederland
Korte samenvatting:
Het is al weer een paar maanden geleden gepubliceerd, maar ik stuitte net op de publicatie 25 Jaar Internet in Nederland.
Waarom vind je dit interessant of wil je dit delen?:
Gratis te downloaden, cadeautje van de Amsterdam Economic Board, geschreven door Peter Olsthoorn die tachtig vijftig ouwe rotten geinterviewd heeft, 600 blz. Dus niet van die gesponsorde verhaaltjes vol sluikreclame. Peter geeft hier een intro.
Ga ik downloaden op mijn tablet om op een volgende lange trein- of vliegreis te lezen!
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4
(DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)