We willen de klusmarkt op z'n kop zetten met Zoofy. Je boekt je eigen vakman. We werken zoveel mogelijk met vaste prijzen. Geen voorrijkosten. En we hebben alle vakmannen op de site persoonlijk gesproken.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De 1e 50 vakmannen staan op de site. Allemaal persoonlijk kennis mee gemaakt. We zijn op dit moment de site aan het doorontwikkelen. We zijn ongeveer een maand live en pakken iedere dag al meerdere klussen. We groeien gestaag door. We zijn gestart in Amsterdam en breiden landelijk uit. Haarlem, Almere en Amstelveen hebben ook al een goede dekking. Komende weken gaan we richting Utrecht en Leiden / Den Haag.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Transparantie in de markt. (geen vage callcenters meer) Service. Alle communicatie loopt direct via de vakman naar de klant. Klanten krijgen per sms/mail reactie wanneer de vakman komt. Klanten kunnen achteraf veilig met iDeal betalen. En bovenal: we selecteren vakmannen die goede online reviews hebben. Zo scheiden we het kaf van het koren. We houden er daarnaast een 3-strikers-you're-out principe op na. Er wordt daarna afscheid genomen van vakmannen. Ook geven we garantie op het werk van de vakman en een niet tevreden geld terug garantie.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is op dit moment vooral voor kleinere klussen. Dat je weet wie je over de vloer krijgt. Dat je iemand snel kunt inboeken en geen offertes hoeft op te vragen omdat je van te voren al weet wat het kost.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wat jullie van de site vinden. Wat er beter kan. Als je de site gebruikt, vul dan even Amsterdam is als plaats in het postcode/plaats veld. Daar hebben we de meeste dekking.
Alle feedback is welkom. De site is nog volop in ontwikkeling en we nemen je feedback dan ook zeker mee in toekomstige verbeteringen!
Je kijkt naar de mobiele versie van de site. De desktopversie wordt over een week of 2 toegevoegd.
Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Yannick_
Yannick_
Omschrijving van je concept:
We willen de klusmarkt op z'n kop zetten met Zoofy. Je boekt je eigen vakman. We werken zoveel mogelijk met vaste prijzen. Geen voorrijkosten. En we hebben alle vakmannen op de site persoonlijk gesproken.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De 1e 50 vakmannen staan op de site. Allemaal persoonlijk kennis mee gemaakt. We zijn op dit moment de site aan het doorontwikkelen. We zijn ongeveer een maand live en pakken iedere dag al meerdere klussen. We groeien gestaag door. We zijn gestart in Amsterdam en breiden landelijk uit. Haarlem, Almere en Amstelveen hebben ook al een goede dekking. Komende weken gaan we richting Utrecht en Leiden / Den Haag.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Transparantie in de markt. (geen vage callcenters meer) Service. Alle communicatie loopt direct via de vakman naar de klant. Klanten krijgen per sms/mail reactie wanneer de vakman komt. Klanten kunnen achteraf veilig met iDeal betalen. En bovenal: we selecteren vakmannen die goede online reviews hebben. Zo scheiden we het kaf van het koren. We houden er daarnaast een 3-strikers-you're-out principe op na. Er wordt daarna afscheid genomen van vakmannen. Ook geven we garantie op het werk van de vakman en een niet tevreden geld terug garantie.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is op dit moment vooral voor kleinere klussen. Dat je weet wie je over de vloer krijgt. Dat je iemand snel kunt inboeken en geen offertes hoeft op te vragen omdat je van te voren al weet wat het kost.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wat jullie van de site vinden. Wat er beter kan. Als je de site gebruikt, vul dan even Amsterdam is als plaats in het postcode/plaats veld. Daar hebben we de meeste dekking.
Alle feedback is welkom. De site is nog volop in ontwikkeling en we nemen je feedback dan ook zeker mee in toekomstige verbeteringen!
Je kijkt naar de mobiele versie van de site. De desktopversie wordt over een week of 2 toegevoegd.
Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50310-ik-ben-benieuwd-naar-jullie-feedback-over-zoofy/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
36 antwoorden op deze vraag