Ik zit alweer een tijdje in Rotterdam voor een klus en die is weer met een paar maanden verlengt.
Tot nu toe zat ik elke keer in een chalet op een vakantiepark waarbij ik die dus huur van een bedrijf met bijbehorende factuur.
Nu kwam ik een mooi aanbod tegen om een huisje te huren van een particulier. Dit is dan dus zonder factuur, een kwitantie wilt de eigenaar wel geven, dit was geen probleem.
Mijn vraag is nu, wat moet er op de kwitantie staan zodat ik de kosten als bedrijfskosten kan afschrijven.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mjansen
mjansen
Ik zit alweer een tijdje in Rotterdam voor een klus en die is weer met een paar maanden verlengt.
Tot nu toe zat ik elke keer in een chalet op een vakantiepark waarbij ik die dus huur van een bedrijf met bijbehorende factuur.
Nu kwam ik een mooi aanbod tegen om een huisje te huren van een particulier. Dit is dan dus zonder factuur, een kwitantie wilt de eigenaar wel geven, dit was geen probleem.
Mijn vraag is nu, wat moet er op de kwitantie staan zodat ik de kosten als bedrijfskosten kan afschrijven.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51014-vakantiewoning-huren-van-particulier-voor-zakelijk-gebruik/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag