Ga naar inhoud

Higherlevel Nieuwjaarsborrel 2017

Geplaatst:

Norbert Bakker

  • Moderator

Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).

Eem Financieel Advies ; persoonlijk en vertrouwd verzekerd voor ZZP en MKB

Gespecialiseerd in Arbeidsongeschiktheid, aansprakelijkheid en Cyber.

 

 

Featured Replies

Geplaatst:

RiVe

Nog meer heren. Lady-HL-ers: komen jullie Mikky en mij volgend jaar versterken? We waren de enige twee vrouwen dit jaar....

 

 

5 januari 2018 genoteerd, samen met Marianne. ;)

 

Geplaatst:

henkh

gezellige avond gehad, paar leuke gesprekken gevoerd :) en zoals gewoonlijk was de tijd weer te kort om iedereen te spreken. :(

 

Volgend jaar weer van de partij.

Geplaatst:

Bazzio

Was inderdaad supergezellig! Waar blijven al die andere HL-ers? Kom erbij volgend jaar!

ik hoop het Marian, iets met koopavond en vervangers... :-\

"zoek het maar uit"

Geplaatst:

aquar

Goedemiddag,

 

Ik wil graag de organisatie een dikke pluim geven voor het Organiseren van de Borrel + erg lekker eten.

 

Ik vond het Persoonlijk erg geslaagd, ik heb met een aantal mensen gesproken. Ik zal proberen de volgende x met nog meer mensen te spreken. Ik ga proberen iets wat actiever te worden op het forum.

wat betreft logistieke vraagstukken ben ik jullie graag van dienst.

 

ps , ik vind als Rotterdammer de stad Utrecht wel een echt uitdaging om door heen te rijden ;D

 

Geplaatst:

Norbert Bakker

  • Moderator
  • Auteur

@Richard, het was leuk je te spreken inderdaad.

 

Sowieso altijd fijn om met iemand in algemeen beschaafd Rotterdams te kunnen converseren ;)

 

 

Eem Financieel Advies ; persoonlijk en vertrouwd verzekerd voor ZZP en MKB

Gespecialiseerd in Arbeidsongeschiktheid, aansprakelijkheid en Cyber.

 

 

Geplaatst:

aquar

Zeker in de Omgeving Utrecht ;D ;)

Geplaatst:

Highio

ik hoop het Marian, iets met koopavond en vervangers... :-\

Open dan eens een topic voor tips over het organiseren van een VIP-koopavond als alternatief of het verplaatsen van een vaste koopavond, het vinden van vervangers of het communiceren met (vaste) klanten dat je bij uitzondering een keer gesloten bent. Dan kun je er volgend jaar ongetwijfeld bij zijn zonder omzetverlies of ontevreden klanten. Of start een lobby voor donderdagavond 4 januari of organiseer iets in jouw regio halverwege het jaar.

 

Wat is je plan als je zelf een keer langdurig uitvalt of om een of andere dringende reden verhinderd bent? In veel gevallen is het een kwestie van organiseren of kiezen. Dat jaarlijkse gezeur of geklaag zuigt.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

Bazzio

reguliere koopavond dichtgaan is echt geen optie, als winkel moet je daar consequent in blijven!

jij zou het ook niet fijn vinden om onverwacht voor een dichte deur te staan terwijl jij even wat wil halen...

(als ik langdurig uitval kan ik vervanger van organisatie inhuren, bij avondje 'uit' is dat gewoon te duur)

 

daarnaast bedankt voor de positieve support, dat zuigt ook behoorlijk. >;(

"zoek het maar uit"

Geplaatst:

Ron van der Kolk

reguliere koopavond dichtgaan is echt geen optie, als winkel moet je daar consequent in blijven!

jij zou het ook niet fijn vinden om onverwacht voor een dichte deur te staan terwijl jij even wat wil halen...

Volgende keer dan een sapjesborrel bij jou? Ik ben voor! :)

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Geplaatst:

Highio

Ik schrijf slechts dat het jaarlijkse gezeur of geklaag over tijd en locatie van een nieuwjaarsborrel zuigt. Organiseren of kiezen dus met steeds 12 maanden daartussen...

 

...je bent echt niet onmisbaar en je kunt ook niet alles hebben. Daarbij heb je ook enig krediet bij de gemiddelde klant als je deze heel het jaar door met fatsoen en respect behandelt. Ik zou daar niet zoveel vrees bij hebben.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

  • 1 month later...
Geplaatst:

Bazzio

krediet bij de gemiddelde klant? leef jij wel in deze eeuw?? :-\

 

als een 'gemiddelde klant' ,als die al bestaat, onverwacht voor een dichte deur staat terwijl je normaal gesproken volgens de openingstijden informatie geopend bent heb je zomaar een review met 0 sterren op social media aan je kont hangen want zo werkt dat tegenwoordig..

 

en onmisbaar? >;(..

/knip/

(ik had hier een heel verhaal getypt, maar ik hoef me niet te verdedigen)

dan maar geen borrel, en nou ben ik wel klaar met dit gezeur, mij zie je hier niet meer.

"zoek het maar uit"

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.