Jump to content
BrownieBoodschap
Verberg

Feedback - website brownieboodschap.nl

Beste,

 

Ik heb nu 3 weken geleden mijn website online gegooid:

 

www.brownieboodschap.nl

 

Ik ben benieuwd naar wat jullie van het concept vinden, en daarnaast van de website.

 

De resultaten zijn tot nu toe super, net zoals de klantbeoordelingen.

 

Ik hoor graag van jullie

 

 


Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link to post
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Met brownieboodschap denk ik gelijk aan mijn goh-leste-rol. Op zich niet negatief, want zo zijn beide heel goed te onthouden.

 

Pure chocolade in de juiste hoeveelheid is niet verkeerd. En met de brownies vermeld op deze website met is het nu 86% of 70% cacao? zit je aan de goeie kant. :P

 

Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik weet niet meer precies hoe de vorige versie eruit zag maar die vond ik sfeervoller dan deze. Maar nog belangrijker is dat ik nog steeds een heel lulverhaal op de homepage zie voordat ik brownies kan bestellen...

 

Mensen komen naar je site om brownies te bestellen, niet om een heel lulverhaal te lezen.

Echt waar. Zet gewoon die punten onder "het idee is simpel" bovenaan, de prijs erbij en daaronder een grote "bestel nu" button. Daaronder flink wat witruimte, en dan pas de rest van het verhaaltje voor die paar mensen die het willen lezen (en google).

 

 

En wat zal hier de meerwaarde van gaan worden?


Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link to post
Share on other sites
  • 0

Met brownieboodschap denk ik gelijk aan mijn goh-leste-rol. Op zich niet negatief, want zo zijn beide heel goed te onthouden.

 

Pure chocolade in de juiste hoeveelheid is niet verkeerd. En met de brownies vermeld op deze website met is het nu 86% of 70% cacao? zit je aan de goeie kant. :P

 

 

Het is 70% cacao, en dat hebben we nu even aangepast, bedankt voor de scherpe opmerking.


Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link to post
Share on other sites
  • 0

Wat vinden jullie er nu van? :)

Het zou wel aardig zijn als je zou aangeven waarom je n.a.v. de diverse opmerkingen en vragen bepaalde zaken al dan niet hebt aangepast. Als ik bijvoorbeeld zie dat in de Algemene Voorwaarden pop-up bij je KvK nummer nog steeds een vraagteken staat, dan ben ik daar wel benieuwd naar.

 

Wat bedoel je precies hiermee met meerdere opmerkingen?

 

Zover ik weet is bij mij het KvK nummer aangepast.


Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link to post
Share on other sites
  • 0

Kun je ook even inhoudelijk op alle andere geplaatste opmerkingen reageren?

 

Niet aangekomen bestellingen zijn geen reden tot creditering.

 

Verzenden jullie dan wel een vervangend product? Of hoe los je dit in voorkomende gevallen op?

 

Floor vraagt eerder naar een privacy-verklaring. Ik vind deze nog altijd niet terug.

 

Toont de site nu goed op mobiel op aangeven van JXR en Richard? En zijn opmerking m.b.t. het menu? Is deze verwerkt en opgelost?

 

Wat is jouw terugkoppeling op de diverse vragen uit dit bericht van John?

 

Bob vraagt in zijn eerste bericht om een direct bestellen-knop. Wat vind je daar van? Waarom zou je die wel of niet plaatsen?

 

Vertel eens wat over jezelf of over jouw achtergrond als ondernemer. Dan kunnen we je mogelijk beter begrijpen en helpen.

 

Artikelen 8 en 10 van de AV vind ik interessant om te lezen, maar deze roepen tegelijkertijd vraagtekens op.

 

De HL-handtekening en het invullen van een profiel bieden ongekende en gratis marketingmogelijkheden.

 

Een vraag en antwoord spelletje.

 

Groet,

 

Highio

 


"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link to post
Share on other sites
  • 0

De tekst en het beeldmateriaal op de (enige?) productpagina zijn nog altijd verre van optimaal.

 

John, waar vind je dit probleem? Niet onder menu en in de html, toch?

 

groet,

 

Highio

 


"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link to post
Share on other sites
  • 0

John, waar vind je dit probleem? Niet onder menu en in de html, toch?

In de pop-up die ik krijg als ik op het linkje klik in de laatste stap in het bestel-proces waar ik de voorwaarden moet accepteren.

Link to post
Share on other sites
  • 0

Dan is alles voorgekauwd voor vragensteller...

 

In afwachting,

 

Highio


"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik weet niet meer precies hoe de vorige versie eruit zag maar die vond ik sfeervoller dan deze. Maar nog belangrijker is dat ik nog steeds een heel lulverhaal op de homepage zie voordat ik brownies kan bestellen...

 

Mensen komen naar je site om brownies te bestellen, niet om een heel lulverhaal te lezen.

Echt waar. Zet gewoon die punten onder "het idee is simpel" bovenaan, de prijs erbij en daaronder een grote "bestel nu" button. Daaronder flink wat witruimte, en dan pas de rest van het verhaaltje voor die paar mensen die het willen lezen (en google).

 

 

En wat zal hier de meerwaarde van gaan worden?

 

Dat je waarschijnlijk meer bestellingen krijgt natuurlijk! veel duidelijker dan in de dikgedrukte tekst hierboven kan ik het niet uitleggen eigenlijk...


Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik heb net even naar je concept gekeken. Ik vraag me af of je met zo'n specifiek product in een relatief kleine markt (Nederland) een levensvatbaar bedrijf kunt opzetten? Het lijkt mij wel interessant worden als je dit met meerdere levensmiddelen kunt doen. Dus met koekjes, stroopwafels, chocolade, etc, etc.


Wij verhuren de toekomst: www.ec-rent.nl

Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik heb net even naar je concept gekeken. Ik vraag me af of je met zo'n specifiek product in een relatief kleine markt (Nederland) een levensvatbaar bedrijf kunt opzetten? Het lijkt mij wel interessant worden als je dit met meerdere levensmiddelen kunt doen. Dus met koekjes, stroopwafels, chocolade, etc, etc.

idd een webshop met 1 artikel is ook nogal schamel...


Smart Process Apps - Bedrijfsapps op maat.

www.brixxs.com

Link to post
Share on other sites
  • 0

Wat hier mist is een inhoudelijke reactie van vragensteller. Zijn we te kritisch of is het een hobby-onderneming zonder enige prioriteit bij communicatie? Dan zijn er op dit vlak ook gewoon andere aanbieders...

 

Groet,

 

Highio


"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link to post
Share on other sites
  • 0

Wat hier mist is een inhoudelijke reactie van vragensteller. Zijn we te kritisch of is het een hobby-onderneming zonder enige prioriteit bij communicatie? Dan zijn er op dit vlak ook gewoon andere aanbieders...

 

Groet,

 

Highio

 

Beste Highio,

 

Ik lees op dit moment alles mee, heb echter nog niet de tijd gevonden om een ontzettend uitgebreide reactie te geven, deze zal verder op in de week volgen.

 

Voor nu, ontzettend bedankt alle tips en zal beter worden in het communiceren en van de week dus een mooie reactie plaatsen.


Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link to post
Share on other sites
  • 1

Post @Highhio - 7 mei 2016

 

- Verzenden van een vervangend product?

 

We nemen hierbij altijd contact op met de klant en aan de hand daarvan kunnen we stappen ondernemen. We bekijken dus het probleem klant voor klant.

 

- Privacy verklaring

 

Aankomend weekend zullen we weer volop met de webshop aan de slag gaan om verbeteringen mee te nemen. Bij deze verbetering zullen we ook naar een mogelijkheid kijken om een privacy verklaring te integreren op de webshop.

 

- Menu m.b.t. Mobiel gebruik

 

We gaan hier aankomend weekend naar kijken en daarnaast kijken wat de mogelijkheden zijn binnen CCV shop.

 

- Direct bestellen knop

 

Ik ga aankomend weekend hier contact over opnemen met CCV shop of dit tot de mogelijkheden behoord, zie hier inderdaad wel een aantal pluspunten in.

 

- Achtergrondinformatie

 

Ik zal van het weekend even de tijd nemen om mezelf voor te stellen op het forum.

 

Post @John B - 11 februari 2016

 

- Meerdere pakketten bestellen

 

Ik heb dit voorgelegd bij CCV shop maar dit is helaas niet mogelijk op dit moment. Op den duur zullen we onze eigen webshop laten bouwen, en dan zullen we dit zeker meenemen, bedankt.

 

- Datum van vandaag selecteren

 

Bedankt voor de opmerking. Ik ga kijken of dit mogelijk is om binnen CCV shop aan te passen.

 

- Controleer gegevens

 

Bedankt voor de opmerking. Ik ga kijken of dit mogelijk is om binnen CCV shop aan te passen.

 

- Adresgegevens

 

Bedankt voor de opmerking, terechte punten. We gaan dit aankomend weekend allemaal toevoegen.

 

- Algemene voorwaarden

 

Bedankt voor de opmerking, terechte punten. We gaan dit aankomend weekend allemaal aanpassen.

 

- Track & Trace

 

Hebben we overwogen, mocht het vaak voorkomen dat het misgaat, dan zullen we dit gaan hanteren. Inmiddels aardig wat bestellingen gehad, en altijd alles goed gegaan.

 

- Retourrecht

 

Gaan we opnemen in de algemene voorwaarden.

 

- Houdbaarheidsdatum

 

Dit gaan we aankomend weekend meenemen in de tekst op de website.

 

- Voorbeeld kaartje

 

We gaan in de maanden juni of juli hele nieuwe productfoto's maken, en daar zal dit ook aanbod komen, bedankt voor de tip.

 

Post @Chris Heiligers - 9 mei 2016

 

- Meerdere producten

 

We zullen op den duur meerdere variaties op de markt gaan brengen m.b.t. Brownies. Hier zal echter wel een tijd overheen gaan, aangezien wij staan voor kwaliteit. Hierin duurt het ontwikkelen van het juiste recept 4 tot 6 maanden minimaal.

 

Post @Highio - 10 mei 2016

 

- Serieuse ondernemer

 

Ik heb hiernaast nog een ontzettend drukke baan, en ik lees voornamelijk alles mee. Als ik een moment heb gevonden om te antwoorden ( zoals nu ), dan zal ik dat zeker doen.

 

Ik wil jullie ontzettend bedanken voor de feedback op dit moment, de waardering is groot.

 

Fijne avond!


Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link to post
Share on other sites
  • 1

Da's in ieder geval een inhoudelijke reactie met veel goede voornemens en beloften. Misschien ben ik vanuit eigen perspectief wel te scherp in mijn reacties, terwijl ik in bedoeling allen wil prikkelen voor groei. Excuses daarvoor indien van toepassing (laten we een verkiezing drukste part-time ondernemer of bijberoeper beginnen, maar ik vrees dat dat een 'state of mind' is).

 

Ik gebruikte prioriteit m.b.t. communicatie (omdat je zelf zonder eerdere terugkoppeling om nieuwe meningen vroeg) en heb het nooit over 'serieus' of niet gehad. Voor alles succes!

 

Groet,

 

Highio

 


"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link to post
Share on other sites
  • 1

Bestelknop

 

- Ik heb nu bij de producten onderaan de home pagina een bestelknop toegevoegd, is dit beter op deze manier?

 

- Ik kan helaas geen pop-up krijgen voor het invullen van de persoonlijke boodschap.

 

- Binnenkort gaat er een aanpassing komen voor de leverdatum, dat is CCV shop nu zelf aan het ontwikkelen.

 

We hebben trouwens onze eerste horeca klant ook binnen! :)


Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik heb de site bekeken en de eerste indruk is goed. Daarna wil ik de website gebruiken en dan kom ik een aantal aspecten tegen die wellicht verbeterd kunnen worden.

 

Op de homepage staat onder meer de zin:

Je vindt hier meer over op de pagina Brownies op aanvraag. Ik druk op de dikgedrukte tekst in de veronderstelling dat ik doorgelinkt zal worden naar de betreffende pagina maar dit is niet het geval.

 

Zelfde geldt voor:

Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar de over brownieboodschap pagina.

 

Verder heb ik het gevoel dat de website nog niet helemaal af is. Als ik ga naar de tab 'Brownies' dan krijg ik niks te zien.

 

Je social media pagina's zien er overigens goed uit!

Link to post
Share on other sites
Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 0 leden online en 128 gasten

    There are no registered users currently online

    (See full list)    
  • Also interesting:

  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept