Is er hier iemand die ervaring heeft met stickers op verpakking, en dan om precies te zijn op buisjes? Waarbij de stickers niet automatisch deels loslaten?
Voor een klant leveren we kralen voorverpakt in buisjes met hun stickers erop. De stickers laten echter deels los, ik denk dat het niet 'sterk genoeg' is. Dus dat er stickers gekocht moeten worden met betere lijm. Nu vraag ik me af of er een soort 'term' voor is. Zeg maar net zoals je bij papier en visitekaartjes kwaliteit kan aangeven via hoeveel gram het is, misschien kan je bij stickers ook zo aangeven wat de minimale kwaliteit moet zijn? Waardoor het wel goed op de buisjes blijft zitten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sandra.
Sandra.
Is er hier iemand die ervaring heeft met stickers op verpakking, en dan om precies te zijn op buisjes? Waarbij de stickers niet automatisch deels loslaten?
Voor een klant leveren we kralen voorverpakt in buisjes met hun stickers erop. De stickers laten echter deels los, ik denk dat het niet 'sterk genoeg' is. Dus dat er stickers gekocht moeten worden met betere lijm. Nu vraag ik me af of er een soort 'term' voor is. Zeg maar net zoals je bij papier en visitekaartjes kwaliteit kan aangeven via hoeveel gram het is, misschien kan je bij stickers ook zo aangeven wat de minimale kwaliteit moet zijn? Waardoor het wel goed op de buisjes blijft zitten?
In bijlage kun je zien hoe het nu uitpakt.
Alvast bedankt voor tips!
Miyukiwholesale.com -
CreaDream.nl - meer kralen voor minder geld - Inspiratie wissel je uit bij Kralen.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52936-kwaliteit-stickers-voor-op-plastic-buisjes/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag