Ik heb een klant die ongeveer 3 weken geleden 2 dekbeddensets hebben gekocht van speciaal satijn. Nu willen ze de producten retour sturen en hun geld terug, omdat ze het absoluut niet fijn vinden liggen. Ze hebben het er steeds over dat ze zich willen beroepen op de 'wettelijke garantie'.
De producten zijn allebei gebruikt (wat ik redelijk raar vind aangezien het hetzelfde product is maar in een andere kleur). Ik heb al aangeboden de helft van het bedrag terug te storten, maar ze willen alles terug.
Klopt het dat hier sprake is van 'wettelijke garantie'? Wat moet ik hier nu mee doen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
leeuwtje15
leeuwtje15
Ik heb een klant die ongeveer 3 weken geleden 2 dekbeddensets hebben gekocht van speciaal satijn. Nu willen ze de producten retour sturen en hun geld terug, omdat ze het absoluut niet fijn vinden liggen. Ze hebben het er steeds over dat ze zich willen beroepen op de 'wettelijke garantie'.
De producten zijn allebei gebruikt (wat ik redelijk raar vind aangezien het hetzelfde product is maar in een andere kleur). Ik heb al aangeboden de helft van het bedrag terug te storten, maar ze willen alles terug.
Klopt het dat hier sprake is van 'wettelijke garantie'? Wat moet ik hier nu mee doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54001-klant-wil-gebruikte-producten-retourneren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
35 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen