Stel, ik heb een PO (Purchase Order, of, zeg maar "bestel opdracht") van een vaste klant. Dus ik ga mijn leverancier vragen om investeringen in gereedschappen te doen.
Na 3 weken cancelt de klant de bestelling, het maakproces van de gereedschappen is 75% voltooid, dus er is forse schade en de klant is weigerachtig om 75% van de koopsom te betalen.
Is dit te verzekeren? Of is er een andere manier om dit goed op te lossen? Want, ja, klant voor de rechter halen is de klant kwijtraken en dat is ook duur.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
boeraart
boeraart
Goedemorgen,
Stel, ik heb een PO (Purchase Order, of, zeg maar "bestel opdracht") van een vaste klant. Dus ik ga mijn leverancier vragen om investeringen in gereedschappen te doen.
Na 3 weken cancelt de klant de bestelling, het maakproces van de gereedschappen is 75% voltooid, dus er is forse schade en de klant is weigerachtig om 75% van de koopsom te betalen.
Is dit te verzekeren? Of is er een andere manier om dit goed op te lossen? Want, ja, klant voor de rechter halen is de klant kwijtraken en dat is ook duur.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54025-klant-komt-haar-koopovereenkomst-niet-na/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag