Momenteel aan het kijken welke ondernemingsvorm voor mij de juiste keuze zal zijn.
Aangezien ik wereldwijd wil ondernemen en product aansprakelijkheid last te verzekeren zal zijn of misschien wel onmogelijk en zeker in beginstadia ben ik aan het kijken naar alternatieven voor de Holding / BV structuur.
De volgende vormen zijn al naar voren gekomen
LTD Holding / BV
LTD Bestuurder / BV
LLP
Hebben deze vormen inderdaad geen persoonlijke aansprakelijkheid / bestuurdersaansprakelijkheid?
Kan de LLP ook met je eigen vrouw worden ondernomen, zonder dat ze activiteiten verricht in de LLP?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mdevries
mdevries
Momenteel aan het kijken welke ondernemingsvorm voor mij de juiste keuze zal zijn.
Aangezien ik wereldwijd wil ondernemen en product aansprakelijkheid last te verzekeren zal zijn of misschien wel onmogelijk en zeker in beginstadia ben ik aan het kijken naar alternatieven voor de Holding / BV structuur.
De volgende vormen zijn al naar voren gekomen
LTD Holding / BV
LTD Bestuurder / BV
LLP
Hebben deze vormen inderdaad geen persoonlijke aansprakelijkheid / bestuurdersaansprakelijkheid?
Kan de LLP ook met je eigen vrouw worden ondernomen, zonder dat ze activiteiten verricht in de LLP?
[verandering: titel]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54755-persoonlijke-aansprakelijkheid-mbt-diverse-bedrijfsvormen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag