ik was voor zakelijke reist naar marokoo geweest. en ik werd 1 hectare aangeboden met mandarijn om te verkopen in het europa. 1 hectare geeft 27 000 kg of mandarijn . transport naar eorpa gebeurt via vrachtwagen en is plus miminus 3 dagen van uit het noordoosten van maroko
mijn vraag is om een afnemer te vinden voor lange termijn en wat is de groothandelprijs in nederland of belgie
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Abisoina
Abisoina
bestee
ik was voor zakelijke reist naar marokoo geweest. en ik werd 1 hectare aangeboden met mandarijn om te verkopen in het europa. 1 hectare geeft 27 000 kg of mandarijn . transport naar eorpa gebeurt via vrachtwagen en is plus miminus 3 dagen van uit het noordoosten van maroko
mijn vraag is om een afnemer te vinden voor lange termijn en wat is de groothandelprijs in nederland of belgie
manderijn zijn bio en zijn klein en zoet
w.abisoina
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54834-exporteren-mandarijn-uit-marokko/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag