Geplaatst: 30 mei 200520 j XYZdotCLUB 765 berichten 8 Trofeeën 14 Reputatie Jammer dat het dropdownmenu achter het dropdown voor keuze van het aantal posts valt.
Geplaatst: 31 mei 200520 j R.I.P. - Benm 7.7k berichten 8 Trofeeën 149 Reputatie Dat kan ook nog, of je knutselt een semi-select in elkaar met divjes net zoals het menu.. mogelijkheden zat, al klinkt deze wat bewerkelijk ;) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com
Geplaatst: 31 mei 200520 j Nico Schouten 5k berichten 11 Trofeeën 325 Reputatie Geinig ik lees dit: De 20 meest recent actieve onderwerpen op Higherlevel.nl: En ik tel er 40, (mijn voorkeur instelling) Synergeon
Geplaatst: 31 mei 200520 j Michiel Hakvoort 44 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Op 31-5-2005 om 09:20, TechNico zei: Geinig ik lees dit: De 20 meest recent actieve onderwerpen op Higherlevel.nl: En ik tel er 40, (mijn voorkeur instelling) Klopt, ik ben bezig de keuzemogelijkheid er weer in te zetten en had besloten dat terwijl ik er mee bezig ben mensen misschien meer gebaat zijn met hun voorkeursinstelling.
Geplaatst: 31 mei 200520 j willemj 3.3k berichten 8 Trofeeën 192 Reputatie Weet niet of ik het een vooruitgang vind. Moet nu meer handelingen doen voor mijn twee meest gebruikte knoppen 'forum' en 'zoek'. De kleur is trouwens (bijna?) hetzelfde als de kop in de fora met de knopjes 'reageer', 'abonneer' etc. Ziet er een beetje vreemd uit. Las gisteren dat MS 'mijn' gaat laten vallen en HL krijgt op dezelfde dag 'mijn account', 'mijn profiel' en 'mijn nieuwe berichten' ;D ;D
Geplaatst: 31 mei 200520 j Edward 3k berichten 9 Trofeeën 90 Reputatie Ik heb ook nog mijn bedenkingen over de vraag of dit een verbetering betekent. Het form wordt minder transparant. Het nodigt minder uit, maar misschien is het ook wel een kwestie van gewenning. jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |
Geplaatst: 31 mei 200520 j 2thePoint 1.1k berichten 8 Trofeeën 8 Reputatie Ik vond de vorige menubalk ook transparanter en overzichtelijker..... Ik moet nog steeds bedenken waar bijvoorbeeld "nieuwe berichten" ook al weer onderzit en dan ben ik "redelijk" bekend op dit forum..... :-\ Maar dat zal wel mijn A-technisch inzicht zijn... :-[ ;) Egbert Punter
Geplaatst: 31 mei 200520 j anna82 658 berichten 8 Trofeeën 14 Reputatie als ik klein tipje mag geven: 'home' lijkt me een betere benaming dan 'website', bij die link onder 'higherlevel.nl'. bij 'website' denk ik 'maar daar ben ik toch al', terwijl je bij 'home' meteen denkt 'ah dat is de startpagina'. verder kleine tipje: het staat vaak wat mooier als het menu net zo breed is als de kop zelf. maar dat gaat meer over het puntje op de i. ;)
Geplaatst: 31 mei 200520 j willemj 3.3k berichten 8 Trofeeën 192 Reputatie In IE5 ziet het menu er net even wat anders uit. Moet dat niet knalrood zijn ipv roze als waarschuwing dat de bezoeker een antieke gevaarlijke browser gebruikt ;D
Geplaatst: 1 juni 200520 j nonex.nl 3k berichten 8 Trofeeën 31 Reputatie Het was even wennen, maar ik heb er verder niet zo'n moeite mee.... Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel
Geplaatst: 1 juni 200520 j Camelot 841 berichten 8 Trofeeën 22 Reputatie Ik vond de vorige lay out ook beter. Het zal wel wennen zijn. Voor mensen (met overigens geen antieke browser ;)) van een wat oudere stempel duurt dit proces wat langer. ;D (overigens, ik heb een paar brichten geplaatst maar de berichtenteller blijft haken op 398) www.camelot-legal.nl
Geplaatst: 1 juni 200520 j Michiel Hakvoort 44 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Op 1-6-2005 om 11:26, Camelot zei: overigens, ik heb een paar brichten geplaatst maar de berichtenteller blijft haken op 398 Dat komt doordat de posts in het Off Topic subforum niet meegeteld worden.
Geplaatst: 1 juni 200520 j Ties [r.i.p.] 752 berichten 8 Trofeeën 34 Reputatie Op 31-5-2005 om 21:02, anna82 zei: als ik klein tipje mag geven: 'home' lijkt me een betere benaming dan 'website', bij die link onder 'higherlevel.nl'. bij 'website' denk ik 'maar daar ben ik toch al', terwijl je bij 'home' meteen denkt 'ah dat is de startpagina'. verder kleine tipje: het staat vaak wat mooier als het menu net zo breed is als de kop zelf. maar dat gaat meer over het puntje op de i. ;) Hoi Michiel, Ik gebruik deze knop vaak en ik moet zeggen ik ben het met Anna eens: "home" lijkt beter dan "website". Ben je nog van plan hiermee iets te doen? Met vriendelijke groet, Ties In memoriam
Geplaatst: 1 juni 200520 j Michiel Hakvoort 44 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Op 1-6-2005 om 12:37, Ties zei: Hoi Michiel, Ik gebruik deze knop vaak en ik moet zeggen ik ben het met Anna eens: "home" lijkt beter dan "website". Ben je nog van plan hiermee iets te doen? Met vriendelijke groet, Ties Wel, om even kort antwoord te geven. Ja. ;)
Geplaatst: 1 juni 200520 j anna82 658 berichten 8 Trofeeën 14 Reputatie :) netjes. de pulldown over hoeveel nieuwe berichten je wil zien, kan je anders ook desnoods onderaan de pagina zetten......degenen die het willen gebruiken weten het dan wel vanzelf te vinden.
Geplaatst: 1 juni 200520 j willemj 3.3k berichten 8 Trofeeën 192 Reputatie Inderdaad een vooruitgang. Maar het blijft wel jammer dat, zoals anderen al opmerkten, een aantal functies nu niet meer 1-2-3 zichtbaar is. Bezoekers die niet gaan spelen met het menu vinden bv. wie-wat-waar dus niet (zo snel). Kun je niet een 'snelknopbalk' met wat uitnodigende icoontjes onder het menu zetten? Klein icoontje van een landkaartje voor wie-wat-waar nodigt al meer uit om eens te gaan kijken wat het is.
Geplaatst: 1 juni 200520 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Dat is puur een overgang en gewenning, daar ben ik van overtuigd. Iedereen kijkt uiteindelijk wel even wat er te halen is op deze website, en zó ongewoon zijn submenu's nu ook weer niet ;) Nieuwe features zullen we natuurlijk in het headernieuws blijven introduceren.
Geplaatst: 1 juni 200520 j anna82 658 berichten 8 Trofeeën 14 Reputatie ik ben het ook eens met decorum, en 'extra' en 'tools' maakt ook wel nieuwsgierig volgens mij dus dan gaan ze vanzelf met de muis eroverheen et voila. ;)
XYZdotCLUB
Jammer dat het dropdownmenu achter het dropdown voor keuze van het aantal posts valt.