• 0

Wat vinden jullie van mijn nieuwe website? .

Omschrijving van je concept:

Na maandenlange voorbereiding is de nieuwe website van mijn belangrijkste bedrijfsonderdeel sinds eind vorige week online.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Een nieuwe website gebouwd in WordPress op basis van 1 van mijn eigen thema's (met flink wat maatwerk).

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uitstraling van de oude website (nu nog even te vinden op /oud ter vergelijking) was wat verouderd en niet meer op het niveau van mijn voornaamste concurrenten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik wilde vooral zorgen dat de site weer minimaal op hetzelfde niveau was als de sites van mijn concurrenten. Onderscheidende elementen zijn vooral de vele, duidelijke foto's en het feit dat onze all-in prijzen gewoon op de site staan.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wat jullie van de site vinden. Is de uitstraling professioneel genoeg, hoe vinden jullie m ten opzichte van mijn concurrenten, zou je een aanvraag doen, is hij gebruiksvriendelijk, kom je geen bugs tegen?

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

"Veel gestelde vragen" zijn veel vragen die worden gesteld; veelgestelde vragen zijn vragen die veel worden gesteld.

 

Haha je hebt gelijk, zal het zo even aanpassen. Thanks!

 

Verder oogt DjHuren wat krampachtig. Misschien beter om het als DJhuren te schrijven.

 

Hmm ben ik niet met je eens. Het zijn immers 2 losse woorden, dj en huren.

 

Maar als die twee punten het enige is wat jij niet goed vind aan de site ben ik helemaal happy hoor ;)

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Je site is onderdeel van your*.nl en op je algemene voorwaarden staat ook die naam. Het komt op mij wat vreemd over dat dat overkoepelende bedrijf hetzelfde kvk nummer en btw nummer heeft, maar een ander adres.

 

Het bankrekeningnummer op de voorwaarden mag je inmiddels wel standaard als IBAN nummer noteren ...

 

Door het kleine lettertype in je redelijk drukke logo vind ik de tagline lastig leesbaar.

 

De logica ontgaat mij waarom ik voor mijn bruiloft een dj zou moeten huren en voor mijn 12,5-jarige bruiloft (die ik overigens "huwelijksjubileum" zou noemen i.p.v. "jubileum huwelijk") een drive-in show.

 

Bij de genoemde prijzen staat "all-in", maar in je algemene voorwaarden lees ik dat auteursrechten niet inbegrepen zijn?

 

Dat het huren van alleen een dj alleen kan als er heel specifieke apparatuur aanwezig is zou ik direct in het stukje onder de "reserveer deze dj"-button melden en niet helemaal onderaan met een verwijzing naar een artikel uit je AV.

 

De info@-link op je dj huren pagina gaat niet goed.

Link naar reactie
  • 0

Dat je bij Windows meer krijgt, komt door een juridisch trucje. Door het auteursrecht mag je de functionaliteit die er in zit, maar alleen voor een Pro-licentie is bedoeld, niet aanzetten. Het is een beetje alsof je een auto koopt met een 80-liter-tank waar een 20-liter-ballon inzit. In de normale versie van de auto is de ballon opgeblazen, maar als je upgradet naar de luxe versie, dan laten ze de ballon leeg.

 

Vergelijkbaar met de suggestie van iemand om maar wat extra boxen mee te nemen; zelfs al voegen ze niets toe, dan heeft de klant tenminste iets extra's gekregen.

 

Ik vond jou klacht dat je niet tegen forumleden moet liegen meer hout snijden. :-)

 

(Niet dat ik vind dat je tegen klanten moet liegen, maar segmenteren heeft vaak inderdaad iets krampachtigs waar je maar wat knullige extra's in de mix gooit om het verschil te laten zien. Terwijl ik best immateriële redenen kan bedenken waarom een set voor 150 mensen duurder is dan die voor 50 mensen, bijvoorbeeld omdat je tijdens het evenement drie keer zoveel eikels aan je draaitafel krijgt die om Stairway to Heaven komen vragen terwijl ze bier in je dure spullen gieten.)

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Je site is onderdeel van your*.nl en op je algemene voorwaarden staat ook die naam. Het komt op mij wat vreemd over dat dat overkoepelende bedrijf hetzelfde kvk nummer en btw nummer heeft, maar een ander adres.

 

Het bankrekeningnummer op de voorwaarden mag je inmiddels wel standaard als IBAN nummer noteren ...

 

Hartelijk dank voor je uitgebreide check. Je hebt gelijk, beide punten moet ik nog aanpassen. Ik gebruik dat adres pas sinds ik deze site heb, op de oude site gebruikte ik hetzelfde adres als op your*. Overigens is your*.nl uiteraard ook hoognodig aan vervanging toe, maar daar komen lang niet zoveel bezoekers dus dat had minder haast.

 

Door het kleine lettertype in je redelijk drukke logo vind ik de tagline lastig leesbaar.

 

Ok, duidelijk.

 

De logica ontgaat mij waarom ik voor mijn bruiloft een dj zou moeten huren en voor mijn 12,5-jarige bruiloft (die ik overigens "huwelijksjubileum" zou noemen i.p.v. "jubileum huwelijk") een drive-in show.

 

Ok, dat moet ik dus verduidelijken (een dj show is overigens hetzelfde als een drive-in-show maar dat is dus niet duidelijk).

 

Bij de genoemde prijzen staat "all-in", maar in je algemene voorwaarden lees ik dat auteursrechten niet inbegrepen zijn?

 

Klopt, maar dat is iets wat de organisator zelf moet regelen bij Buma. Particuliere klanten hoeven dat overigens niet te regelen. Ook dat zal ik duidelijker vermelden.

 

Dat het huren van alleen een dj alleen kan als er heel specifieke apparatuur aanwezig is zou ik direct in het stukje onder de "reserveer deze dj"-button melden en niet helemaal onderaan met een verwijzing naar een artikel uit je AV.

 

Daar ga ik even over nadenken.

 

De info@-link op je dj huren pagina gaat niet goed.

 

Kun je me de betreffende pagina even per pb sturen aub? Kan zo snel niet vinden wat je bedoelt...

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Terwijl ik best immateriële redenen kan bedenken waarom een set voor 150 mensen duurder is dan die voor 50 mensen, bijvoorbeeld omdat je tijdens het evenement drie keer zoveel eikels aan je draaitafel krijgt die om Stairway to Heaven komen vragen terwijl ze bier in je dure spullen gieten.

 

Dat lijkt mij ook een prima reden om een hogere prijs te vragen. Je moet een flexibelere setlist aanmaken (want meer verzoeknummers die niet ingepland staan) dus dat kost meer voorbereidingstijd, je loopt meer kans op schade omdat er meer lui met drank rondlopen etc.

 

Die redenen hoef je niet op je website te noemen, maar kunt ze desgevraagd wel toelichten als er een wijsneus tussenzit die je vraagt waar t verschil 'm inzit. Of je zegt gewoon "omdat daarom!", jij bepaalt de prijs immers.

Maar verkoop nooit verifieerbare onzin.

 

De aanduiding 'geluid voor x personen' vind ik in die zin dan ook een beetje vreemd, dan verwacht ik ook een andere setup te zien. Dat het meer kost heeft daarentegen helemaal niks met geluid te maken, maar met vraag en aanbod en/of diverse andere redenen.

 

Dan nog wat andere punten van aandacht:

Wil je een dj huren voor jullie bruiloft, jullie jubileum huwelijk, je verjaardag, jullie personeelsfeest, de feestavond van je vereniging, een themafeest of een ander feest of evenement?

Jullie, jullie, je, jullie, je...de kat krabt de krullen van de trap :P

 

 

De verschillen tussen 'bruiloft'; 'verjaardag' en 'bedrijfsfeest' zijn er eigenlijk niet.

De tekst onder het kopje 'Alle shows en prijzen' vat dat eigenlijk ook samen. Dat zou mi dan ook gewoon je tekst op de homepage kunnen zijn: "wij verzorgen alles, van bruiloft en verjaardag tot themafeest. Zie hieronder onze pakketten."

 

Verder krijg ik een beetje een gemengde indruk tussen enerzijds een site met een duidelijk aanbod en prijs, en anderzijds een 13-in-een-dozijn offertepagina. Dat laatste komt door de weinig persoonlijke naam (DjHuren.nl) het offerte traject met als resultaat 'een DJ'.

 

Wellicht doe jij juist 90% zelf, om samen met een vast aantal krachten. In dat geval zou ik meer van de DJ(s) persoonlijk willen zien, dan krijg ik ook een indruk wie achter de tafel staat.

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Dat lijkt mij ook een prima reden om een hogere prijs te vragen. Je moet een flexibelere setlist aanmaken (want meer verzoeknummers die niet ingepland staan) dus dat kost meer voorbereidingstijd, je loopt meer kans op schade omdat er meer lui met drank rondlopen etc.

 

Haha dat is vaak juist niet het geval. We werken sowieso niet met vaste setlists maar draaien gewoon wat op dat moment aanslaat bij het aanwezige publiek. En grotere groepen zijn meestal netter en minder lastig dan kleinere groepen, waarschijnlijk omdat er meer mensen aanwezig zijn die ze niet (goed) kennen dus dan laten ze zich toch wat minder gaan ;)

 

Maar verkoop nooit verifieerbare onzin.

 

Als ik het niet zelf gepost had had jij het ook nooit geweten, net als mijn klanten ;)

 

Dan nog wat andere punten van aandacht:

 

Jullie, jullie, je, jullie, je...de kat krabt de krullen van de trap :P

Mee eens. Ga ik wat anders op verzinnen, maar het moet natuurlijk wel persoonlijk blijven.

 

De verschillen tussen 'bruiloft'; 'verjaardag' en 'bedrijfsfeest' zijn er eigenlijk niet. De tekst onder het kopje 'Alle shows en prijzen' vat dat eigenlijk ook samen. Dat zou mi dan ook gewoon je tekst op de homepage kunnen zijn: "wij verzorgen alles, van bruiloft en verjaardag tot themafeest. Zie hieronder onze pakketten."

Klopt, er is geen verschil. Alleen de teksten zijn specifiek aangepast op de verschillende doelgroepen (en sommige foto's). Maar de oude versie van deze site - met vrijwel dezelfde teksten, daar is heel weinig aan veranderd - zorgde al voor honderden aanvragen per jaar en dat wil ik natuurlijk graag zo houden ;) Mensen willen toch iets waarvan ze het gevoel hebben dat het echt op hun situatie is afgestemd (zelfde verhaal als bij die "kleinere" set).

 

Verder krijg ik een beetje een gemengde indruk tussen enerzijds een site met een duidelijk aanbod en prijs, en anderzijds een 13-in-een-dozijn offertepagina. Dat laatste komt door de weinig persoonlijke naam en het offerte traject met als resultaat 'een DJ'.

 

Wellicht doe jij juist 90% zelf, om samen met een vast aantal krachten. In dat geval zou ik meer van de DJ(s) persoonlijk willen zien, dan krijg ik ook een indruk wie achter de tafel staat.

 

Dat klopt. Ik doe elke eerste opdracht zelf, en heb daarnaast een aantal vaste freelance dj's die voor mij werken.

 

Ik wil echter zelf de planning bepalen zoals dat mij het beste uitkomt, en daarom heb ik niet meer info over de dj's zelf op de site staan. Anders krijg je situaties waar klanten perse mij als dj willen terwijl dat logistiek helemaal niet uitkomt, of dat ze juist een andere dj willen. In dat laatste geval kan het gebeuren dat ik bijvoorbeeld 250 euro aan een dj moet betalen terwijl ik zelf thuis werkeloos op de bank zit, dat is uiteraard niet de bedoeling.

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Het eerste wat mij opvalt aan de website is dat deze aardig traag laad.

Wellicht kun je dit verbeteren met behulp van caching.

 

Hmm dacht dat dat juist wel meeviel, maar zo te zien is de https redirect vrij traag op het moment... eens wat verder onderzoeken.

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Dat lijkt mij ook een prima reden om een hogere prijs te vragen. Je moet een flexibelere setlist aanmaken (want meer verzoeknummers die niet ingepland staan) dus dat kost meer voorbereidingstijd, je loopt meer kans op schade omdat er meer lui met drank rondlopen etc.

 

Haha dat is vaak juist niet het geval. We werken sowieso niet met vaste setlists maar draaien gewoon wat op dat moment aanslaat bij het aanwezige publiek. En grotere groepen zijn meestal netter en minder lastig dan kleinere groepen, waarschijnlijk omdat er meer mensen aanwezig zijn die ze niet (goed) kennen dus dan laten ze zich toch wat minder gaan ;)

Dat is jouw ervaring, maar je kunt net zo goed het tegendeel beweren, dat kan niemand controleren! Apparatuur die wel of niet aanwezig is wel.

 

Maar verkoop nooit verifieerbare onzin.

 

Als ik het niet zelf gepost had had jij het ook nooit geweten, net als mijn klanten ;)

Jawel, want iedere enigszins kritische consument kan jou de vraag stellen wat het verschil is tussen apparatuur tussen een groep van 60 en een van 150. Welk lulverhaal ga je dan ophangen? "ja, uh andere aparatuur enzo", "ow, hoezo dan?", "ja gewoon, die kan harder", "allllrighty"

 

Dan nog wat andere punten van aandacht:

 

Jullie, jullie, je, jullie, je...de kat krabt de krullen van de trap :P

Mee eens. Ga ik wat anders op verzinnen, maar het moet natuurlijk wel persoonlijk blijven.

"Wil je een DJ huren voor je bruiloft, jubileum, verjaardag of gewoon een feestje? DjHuren geeft overal een draai aan."

Zoiets ofzo...

 

Ik doe elke eerste opdracht zelf, en heb daarnaast een aantal vaste freelance dj's die voor mij werken.

 

Ik wil echter zelf de planning bepalen zoals dat mij het beste uitkomt, en daarom heb ik niet meer info over de dj's zelf op de site staan. Anders krijg je situaties waar klanten perse mij als dj willen terwijl dat logistiek helemaal niet uitkomt, of dat ze juist een andere dj willen.

Wellicht dan gewoon wat meer over alleen jezelf. Dat jij in principe de 'frontman' bent, mits beschikbaar. Zo niet, dan wordt er in overleg een andere DJ ingehuurd.

 

 

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Jawel, want iedere enigszins kritische consument kan jou de vraag stellen wat het verschil is tussen apparatuur tussen een groep van 60 en een van 150. Welk lulverhaal ga je dan ophangen? "ja, uh andere aparatuur enzo", "ow, hoezo dan?", "ja gewoon, die kan harder", "allllrighty"

 

Die vraag krijg ik maar zeer zelden hoor, en dan volstaat het antwoord "een grotere / zwaardere geluidsinstallatie" in 99% van de gevallen. Maar veruit de meeste mensen interesseert het echt helemaal niks wat ik aan apparatuur meebreng, die willen gewoon een leuk feestje met gezellige muziek.

 

Wellicht dan gewoon wat meer over alleen jezelf. Dat jij in principe de 'frontman' bent, mits beschikbaar. Zo niet, dan wordt er in overleg een andere DJ ingehuurd.

 

Er staat al wel wat informatie over mij op de over ons pagina en de contact pagina, maar zoals ik al zei wil ik ook niet dat klanten perse mij willen hebben op hun feest. Het komt bijvoorbeeld regelmatig voor dat er 3 shows op 1 dag geboekt zijn, dan wil ik zelf kunnen bepalen welke ik ga doen.

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Jawel, want iedere enigszins kritische consument kan jou de vraag stellen....

Just my 2 cents is nu wel een daalder waard.

 

Er zijn waarschijnlijk inderdaad kritische consumenten die een feestje geven en dan vooraf (of zelfs achteraf) elke uitgave gaan bestuderen om te kijken of ze kunnen klagen over misleiding, wanprestatie of zelfs bedrog om een paar tientjes te besparen.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Jawel, want iedere enigszins kritische consument kan jou de vraag stellen....

Just my 2 cents is nu wel een daalder waard.

 

Ik vroeg me al af waar de zelfbenoemde alma mater van HL zijn plasje kwam doen...

 

Jawel, want iedere enigszins kritische consument kan jou de vraag stellen wat het verschil is tussen apparatuur tussen een groep van 60 en een van 150.

 

Die vraag krijg ik maar zeer zelden hoor, en dan volstaat het antwoord "een grotere / zwaardere geluidsinstallatie" in 99% van de gevallen.

 

Wat je bedoelt te zeggen is dat je zo fortuinlijk bent dat 99% in je leugentje stinkt. Maar als zelfs Hans er in trapt, dan hoef je je inderdaad geen zorgen te maken.

 

 

Ik vermoed dat er met grotere groepen ook een andere geluidsinstallatie meekomt, want veel koppen erbij betekent groter 'eierdozen'-effect en meer nevengeluid dat ook overstemd moet kunnen worden.

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je feedback Richard. Dat kan inderdaad ook prima met de huidige plugin (Contact form 7), maar dat heb ik expres niet gedaan. Als ik bijvoorbeeld het datumveld een input type=date geef komt er in Chrome een schitterend kalendertje tevoorschijn, maar in de andere browsers niet.

 

Dat is natuurlijk niet zo'n ramp, maar dan wil dat veld opeens wel een hele specifieke manier van datuminvoer (dd/mm/jjjj) terwijl heel veel klanten ook gewoon "28 juli" willen kunnen intypen.

 

Datzelfde geldt voor de tijd: dan moet ik mensen gaan verplichten om 20:30 in te voeren terwijl veel klanten gewoon "half 9" willen invullen. Ook voor de andere velden wil ik graag dat mensen kunnen invullen wat ze willen.

 

Overigens worden de velden "soort feest" en "welke show" automatisch ingevuld als men op de "reserveer deze show" of "ik wil deze dj huren" buttons klikt.

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Even snel gekeken en niet alle reacties gelezen maar mij valt het volgende op.

 

Ik mis bovenaan de homepagina een Unique Selling Point. Waarin je in 1 pakkende zin vertelt waarom mensen bij jou moeten huren en niet bij de concurrent.

 

De doelstelling van je website is op zich duidelijk. Maar wat is je persoonlijke doelstelling. Ik zou mensen op je website meer sturen naar hetgeen jij wilt dat ze afnemen. Selecteer een pakket en highlight deze met "Meest gekozen" of "Populairste pakket". Trek de aandacht naar het pakket die jij het liefst wil verkopen.

 

Interne link structuur kan beter. Link trefwoorden naar relevante pagina's. Niet alle pagina's noemen in de eerste zin van je homepage.

 

Ik zou trefwoorden waar je graag op gevonden wil worden minimaal in de eerste alinea van iedere tekst zetten voor een betere vindbaarheid.

 

Dit zijn mijn bevindingen in de korte tijd die ik heb. Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 131 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.