Mijn naam is Nino en ik run sinds begin dit jaar een eigen webshop.
Zeemeermindekens.nl verkoopt, zoals de naam al zegt, dekens in de vorm van een zeemeermin. Al onze producten worden uitgebreid gecontroleerd om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden.
Hiernaast hebben wij sinds kort ook haaien slaapzakken in ons assortiment.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Vorig jaar heb ik een eigen drop shipping webshop gehad. In deze webwinkel voorkocht ik voornamelijk gadgets en cadeaus. Toen ik de zeemeermin dekens hierop plaatste zag ik hoe gewild deze waren. Door dit succes en om eerlijk te zijn de problemen die drop shipping met zich meebracht heb ik besloten me volledig te richten op de zeeemeermin dekens.
Tot maart ging het goed met de verkoop en daarna niet meer. Dit verwachte ik natuurlijk zelf ook. Ik zou ook geen deken kopen als buiten de zon schijnt en het lekker warm is.
Vanaf september ben ik weer flink aan de slag gegaan met de website en heb deze op veel punten verbeterd en enkele extra dingen toegevoegd.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Tijdens de koude winterdagen is het natuurlijk heerlijk om in een zeemeermin deken lekker op de bank te hangen en daarnaast is het natuurlijk een fantastisch origineel cadeau!
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Wij onderscheiden ons van de concurrentie door een breed assortiment aan te bieden en de best mogelijke service te verlenen.
Tegenwoordig worden veel producten natuurlijk door de consument besteld op chinese websites.
Om de consument over te halen toch bij ons te bestellen doen wij het volgende:
- Wij bieden zoveel mogelijk betaalmethodes aan + Achterafbetalen
- 14 dagen bedenktijd
- 7 dagen per week (Nederlandse) klantenservice
Regelmatig houden wij ook acties op facebook
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoor graag wat jullie vinden van de webshop en hoor graag of jullie enkele verbeterpunten en/of tips hebben gevonden.
Vind je de webshop & de producten fantastische of juist helemaal niks? Ik hoor het graag!!
Nog 1 belangrijk iets waar ik graag jullie ervaringen, meningen en tips over hoor:
Na alle verbeteringen vallen de verkopen toch erg tegen en zijn heel erg instabiel (zie screenshot).
Wat doen jullie om stabielere verkopen te krijgen ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ECBiznis
ECBiznis
Omschrijving van je concept:
Mijn naam is Nino en ik run sinds begin dit jaar een eigen webshop.
Zeemeermindekens.nl verkoopt, zoals de naam al zegt, dekens in de vorm van een zeemeermin. Al onze producten worden uitgebreid gecontroleerd om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden.
Hiernaast hebben wij sinds kort ook haaien slaapzakken in ons assortiment.
Link: https://zeemeermindekens.nl
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Vorig jaar heb ik een eigen drop shipping webshop gehad. In deze webwinkel voorkocht ik voornamelijk gadgets en cadeaus. Toen ik de zeemeermin dekens hierop plaatste zag ik hoe gewild deze waren. Door dit succes en om eerlijk te zijn de problemen die drop shipping met zich meebracht heb ik besloten me volledig te richten op de zeeemeermin dekens.
Tot maart ging het goed met de verkoop en daarna niet meer. Dit verwachte ik natuurlijk zelf ook. Ik zou ook geen deken kopen als buiten de zon schijnt en het lekker warm is.
Vanaf september ben ik weer flink aan de slag gegaan met de website en heb deze op veel punten verbeterd en enkele extra dingen toegevoegd.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Tijdens de koude winterdagen is het natuurlijk heerlijk om in een zeemeermin deken lekker op de bank te hangen en daarnaast is het natuurlijk een fantastisch origineel cadeau!
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Wij onderscheiden ons van de concurrentie door een breed assortiment aan te bieden en de best mogelijke service te verlenen.
Tegenwoordig worden veel producten natuurlijk door de consument besteld op chinese websites.
Om de consument over te halen toch bij ons te bestellen doen wij het volgende:
- Wij bieden zoveel mogelijk betaalmethodes aan + Achterafbetalen
- 14 dagen bedenktijd
- 7 dagen per week (Nederlandse) klantenservice
Regelmatig houden wij ook acties op facebook
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoor graag wat jullie vinden van de webshop en hoor graag of jullie enkele verbeterpunten en/of tips hebben gevonden.
Vind je de webshop & de producten fantastische of juist helemaal niks? Ik hoor het graag!!
Nog 1 belangrijk iets waar ik graag jullie ervaringen, meningen en tips over hoor:
Na alle verbeteringen vallen de verkopen toch erg tegen en zijn heel erg instabiel (zie screenshot).
Wat doen jullie om stabielere verkopen te krijgen ?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag