Ik wil als bij verdienste naast mn PT baan niche kleding / sieraden ed (doorverkopen) aan consumenten
Heb al een beetje wat uitgeprobeerd en er zit zeg maar muziek in
Heb geen kapitaal nodig
Opslag spullen kan thuis en heb op papier goedkeuring woningbouw vereniging
Boekhoud pakket is draaiende en start klaar
Boekhouder is familie met eigen kantoor die nu al mn aangiftes doet
Wil geen webshop maar maak gebruik van bestaande infrastructuur zoals eBay, Etsy en al die anderen
Wil wel via een blog Mn producten promoten enzo feedback krijgen van Mn potentiële klanten en door en linken naar de eBay sites
Heb de verkopende partijen gevonden in Azië en contact gehad en kan voldoen aan de inkoop aantallen
Mn bedrijfsnaam is vrij bij de kvk (kwestie van - streepje) en de bedrijven die de zelfde naam gebruiken zitten niet in de kleding branche
Moet nog wel bij Mn bank abnamro (wil gevoelsmatig liever naar Triodos) vragen voor en 2e privérekening te openen voor Mn bedrijf in wording
De bestellingen staan in de start blokken
Ik wil zaken zo simpel mogelijk houden en zeker geen ruis op de lijn creeeren wat niet hoeft maar zie ik nog zaken over het hoofd of kan ik een afspraak gaan maken bij de kvk ...
Graag jullie kijk op zaken of bovenstaand een doomsday scenario is of niet
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kannietalleszelf
kannietalleszelf
Ik hou het maar kort
Ik wil als bij verdienste naast mn PT baan niche kleding / sieraden ed (doorverkopen) aan consumenten
Heb al een beetje wat uitgeprobeerd en er zit zeg maar muziek in
Heb geen kapitaal nodig
Opslag spullen kan thuis en heb op papier goedkeuring woningbouw vereniging
Boekhoud pakket is draaiende en start klaar
Boekhouder is familie met eigen kantoor die nu al mn aangiftes doet
Wil geen webshop maar maak gebruik van bestaande infrastructuur zoals eBay, Etsy en al die anderen
Wil wel via een blog Mn producten promoten enzo feedback krijgen van Mn potentiële klanten en door en linken naar de eBay sites
Heb de verkopende partijen gevonden in Azië en contact gehad en kan voldoen aan de inkoop aantallen
Mn bedrijfsnaam is vrij bij de kvk (kwestie van - streepje) en de bedrijven die de zelfde naam gebruiken zitten niet in de kleding branche
Moet nog wel bij Mn bank abnamro (wil gevoelsmatig liever naar Triodos) vragen voor en 2e privérekening te openen voor Mn bedrijf in wording
De bestellingen staan in de start blokken
Ik wil zaken zo simpel mogelijk houden en zeker geen ruis op de lijn creeeren wat niet hoeft maar zie ik nog zaken over het hoofd of kan ik een afspraak gaan maken bij de kvk ...
Graag jullie kijk op zaken of bovenstaand een doomsday scenario is of niet
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58834-simpel-idee-kans-van-slagen-of-volledig-na%C3%AFef/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag