multimiljonair

Aanbevolen berichten

Ik wil multimilionair worden, mijn vraag is : hoe?

 

ps :ik meen het serieus ik wil alleen zinnige tips geen gelul van mensen die het zelf ook niet weten en daarom mijn vraag gaan afzeiken.

 

hard werken, discipline, creativiteit, doorzettingsvermogen en een beetje geluk.

dit zijn volgend mij de top 5 termen waarover je moet beschikken.

dit is geen gelul en ja ik meen het serieus.

afzeiken doe ik niet aan, want anders zou ik niet de tijd nemen om jou van een antwoord te voorzien.

 

succes!

Link naar reactie

Het beste antwoord wat ik daarop kan geven is: koop een staatslot! De snelste kans om multi miljonair te worden ;D

 

 

Als je denkt dat er een gouden formule is, dan denk je toch niet dat iemand hem zo op het forum wel even weggeeft aan jou? ???

 

En echt, het is een serieuze tip....

 

Groet, Martin

Link naar reactie

Fijn dat het topic weer geopend is, ik vond de oorspronkelijk reactie om hem dicht te gooien onnodig. Gezien de doelstelling van veel ondernemers om financieel onafhankelijk te worden, kan deze vraag best op het forum worden gesteld.

 

Het is zeker niet onmogelijk om miljonair te worden. Dat wil zeggen: als je bereid bent daar een aantal dingen voor te doen. Je kunt natuurlijk de lotterij winnen (kwestie van mazzel) of een onzettend mooi bedriijf opbouwen en van de hand doen. Dat vergt van jou dat je heel veel jaren je helemaal kapot werkt en bereid bent veel risico te nemen.

 

Het valt me op dat de ondernemers die echt rijk zijn geworden - los van de paar oliebaronnen en snelle dotcom ondernemers - dat zijn geworden met betrekkelijk simpele dingen. Een groothandel in kinderzitjes. Import- en export van fietsonderdelen. Productie van lamellen. Er zit eigenlijk overal wel geld in.

 

Een andere manier is om heel lang, heel zuinig met je geld om te gaan. Je kunt besluiten om 30, 40 jaar lang als een vrek te leven en elk dubbetje te sparen. Als je geld bespaart op dingen die je strikt genomen niet nodig hebt (een zonnebril van 250 euro, een vakantie in een chique bungalow), dan kom je al heel snel een heel eind. Dus 40 jaar lang 25,000 euro per jaar sparen, dan is niet onmogelijk als je een beetje nette baan hebt en net wat harder werkt. Daar zit geen rente in verwerkt, dus het kan vast sneller.

 

Nog een tip van een vader van twee kleine kinderen: neem geen kinderen als je echt miljonair wilt worden. Kinderen kosten een godsvermogen. En misschien dat je ook maar niet wilt trouwen of wilt samenwonen, want als je zo hard bezig bent om rijk te worden, heb je misschien geen tijd voor relaties.

 

 

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

Dus 40 jaar lang 25,000 euro per jaar sparen, dan is niet onmogelijk als je een beetje nette baan hebt en net wat harder werkt. Daar zit geen rente in verwerkt, dus het kan vast sneller.

 

Dat kan zeker heel veel sneller dan bankbiljetten op een hoop gooien en wachten tot het een miljoen waard is :)

 

Als je er zeg 20 jaar de tijd voor neemt denk ik dat je met 20k per jaar in een tamelijk defensief beleggingsproduct al aan dat miljoen zult komen. Als je 10% rendement weet te behalen is de 20k van het eerste jaar op het einde van de rit al dik 130k geworden.

 

Met rijk worden door te ondernemen is helemaal niets mis - ook niet als je de winst belegt en na 20 jaar van een welverdiend goed leven in een zonnig oord gaat genieten :)

 

 

Link naar reactie

Ik wil multimilionair worden, mijn vraag is : hoe?

 

Je hoeft alleen maar naar Turkije te verhuizen, en je bent met 2 € al direct multimiljonair. In Zambia kom je met 1000 € ook al in aanmerking voor status multimiljonair.

 

Of je volgt spamkoning Christopher Smith, ook bekend onder de naam "Rizler", op. De 25-jarige Rizler, heeft meer dan een miljard spamberichten verstuurd, en alleen al dit jaar verdiende hij met spammen 18 miljoen dollar.

Link naar reactie

Tja, dat is ook wel weer een perspectief om bij stil te staan.

 

Een variant daarop is deze: waarom beginnen met de vraag hoe miljonair te worden (het is een arbitraire mate), en in plaats daarvan jezelf te vragen welke levensstijl je nastreeft.

 

Wat is broodnodig, wat is waardevolle extra en wat is extravagante luxe? En hoeveel geld heb je jaarlijks nodig om jezelf alle drie in de juiste mate te verschaffen? Misschien is het een miljoen, misschien meer of minder.

 

 

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

Een slecht lopende onderneming kopen die actief is in een jouw bekende branche. Haal er indien nodig investeerders bij. Je hoeft geen 100% belang te hebben om miljonair te worden. Dat bedrijf omvormen tot een innovatieve en agressieve club met een minimale overhead en vervolgens na een paar jaar weer verkopen. Let bij de due diligence vooral op de marktpotentie. Zorg ervoor dat je gedurende de rit waarde toevoegt (patenten, merken, unieke marketing- tools, enz.). Als je je huiswerk goed doet, is het mogelijk op deze manier in 3 tot 5 jaar miljonair te worden.

Mvg

Hendrik

Link naar reactie

Ik wil multimilionair worden, mijn vraag is : hoe?

 

Gewoon een rijke vrouw/man trouwen.... ;D

 

 

Zou dat nu ook onder het ondernemerschap vallen ;D

 

Je hebt iig een doel voor ogen :)

Als je de kans krijgt ga je ervoor, je onderneemd het....

 

dus ondernemer ? :)

Link naar reactie

Ik wil multimilionair worden, mijn vraag is : hoe?

 

ps :ik meen het serieus ik wil alleen zinnige tips geen gelul van mensen die het zelf ook niet weten en daarom mijn vraag gaan afzeiken.

 

Of je nou miljonair wordt of niet, ik hoop dat je de armoede van zulk negatief en defensief taalgebruik zult weten te overwinnen. Volgens mij maakt dat het ook gemakkelijker met mensen om te gaan, vrienden te maken en geld te verdienen.

In het andere geval heeft de wereld er straks een chagerijnige miljonair bij; niet echt een aanwinst, lijkt mij ;D

 

Eigenlijk zou je vraag nog iets anders geformuleerd kunnen worden:

"Ik word miljonair. De vraag is: hoe!"

Volgens zeggen is het vooral het afwezig zijn van enige vorm van twijfel dat je het gaat maken en miljonair wordt, wat mensen miljonair maakt.

Verder zijn er boeken en eBooks te over die je zou kunnen lezen. Er is niet echt een recept voor, er zijn veel wegen die er naartoe leiden. Volgens mij is er een boek over schrijven een goeie manier ;-) Die lopen als warme broodjes.

 

Succes met je aanstaand miljonairschap!

Link naar reactie

toch best wel merkwaardig dat er toch nog zo veel reacties op het in eerste instantie zo'n simpele zielen vraag komen.

 

Ik doe er trouwens zelf ook aan mee, trouwens miljonair wil ik al een paar jaar niet meer worden, tegen die tijd hebben we weer een nieuwe muntsoort, waardoor ik nog harder moet werken............

 

Dennis

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Deze tip kreeg ik:

 

Een cent verdubbelen

 

 

Als u vandaag een enkele cent heeft en besluit om vanaf vandaag uw hele vermogen

(gemeten vanaf die ene cent) iedere dag te verdubbelen, hoe lang bent u dan

bezig om ook maar een beetje een interessant vermogen bijeen te krijgen?

 

 

In wezen is de verdubbeling in de kern het verhaal van Netwerkmarketing, waar

jezelf dupliceren de kern van de opzet is. Verkopers verkopen vandaag en

verkopen morgen, maar zullen iedere dag evenveel verkopen. Netwerkers verkopen

niet, maar zorgen er voor dat ze hun downline het verdubbelen ook leren zodat er

morgen niet één persoon, maar twee aan het werk zijn. Overmorgen niet twee maar

4 etc. Zie hieronder wat er met de verdubbeling van 1 cent mogelijk is.

 

We kunnen deze uitdaging in drie delen splitsen. Het eerste deel is het niet zo

interessante deel, immers, vandaag een cent is morgen twee cent. Ik denk niet

dat u nu heel erg enthousiast zult zijn

 

Dag 1 0,01

Dag 2 0,02

Dag 3 0,04

Dag 4 0,08

Dag 5 0,16

Dag 6 0,32

Dag 7 0,64

 

U bent al een week onderweg en nog steeds kunt u geen euro bij elkaar krijgen.

Is het het wel waard om verder te gaan? De meeste mensen hebben het na enkele

dagen al gezien, dit werkt duidelijk genoeg niet. Ik had onderhand al stinkend

rijk moeten zijn, ik ga wat anders zoeken en weg zijn ze....

 

Wij zijn echter eigenwijs en gaan verder met het oninteressante eerste deel van

de verdubbeling

 

Dag 8 1,28

Dag 9 2,56

Dag 10 5,12

Dag 11 10,24

 

U bent al 11 dagen onderweg en hebt nog maar net een tientje bij elkaar. Alleen

de echte die-hards durven na zo'n slechte start nog verder te gaan. Uw familie

en vrienden beginnen al openlijk te gniffelen om zoveel domheid van uw kant.

 

Dag 12 20,48

Dag 13 40,96

Dag 14 81,92

Dag 15 163,84

 

Na 15 dagen (of keren) verdubbelen (lees: Netwerken) heb u eindelijk net zoveel

als dat u in een reguliere baan per dag kunt verdienen. Uw vrienden en familie

verklaren u definitief voor stapelgek dat u met deze onzin begonnen bent. Dit is

toch wel overduidelijk het bewijs dat het niet werkt. Wie durft er na zo'n

slecht resultaat nog verder te gaan?

 

Wij! We gaan verder:

 

Dag 16 327,68

Dag 17 655,36

Dag 18 1.310,72

Dag 19 2.621,44

 

Break even! Na maar liefst 19 dagen verdubbelen heeft u evenveel kunnen

verdienen als dat iemand anders in een reguliere baan gedaan zou hebben. U heeft

nog niemand op basis van de resultaten kunnen overtuigen, maar het doet geen

pijn meer dat u ermee begonnen bent. Het vervelende deel van de verdubbeling

ligt achter u, nu komen we in

het leuke deel:

 

Dag 20 5.242,88

Dag 21 10.485,76

Dag 22 20.971,52

Dag 23 41.943,04

Dag 24 83.886,08

 

Dit is een interessante business geworden, uw vrienden en familie beginnen zich

zachtjes aan af te vragen of hun eerdere afwijzing niet iets te kort door de

bocht was. Mensen die eerder "nee" zeiden of al afhaakten beginnen zich weer te

melden en uw business wordt hoe langer hoe makkelijker, want nu kunt u ook echt

op grond van uw inkomsten laten zien dat het werkt. Uw motivatie is prima in

orde, geld komt binnen en u weet dat u betaald krijgt voor wat u waard bent.

Dit was het leuke deel, maar we komen nu in het laatste deel, het

"dit kan niet waar zijn" deel

 

Dag 25 167.772,16

Dag 26 335.544,32

Dag 27 671.088,64

Dag 28 1.342.177,28

Dag 29 2.684.354,56

Dag 30 5.368.709,12

Dag 31 10.737.418,24

 

U begrijpt niet hoe u in staat bent om deze enorme hoeveelheden geld bijeen te

krijgen. U doet evenveel als op dag 1, maar wat u nu doet is door de organisatie

onder u zo enorm veel meer waard geworden, het lijkt nu wel om gangster geld te

gaan. Zelfs de grootste drugsbaronnen zullen moeite hebben om zo'n enorm inkomen

te vergaren.

Ben ik echt zoveel waard?

Is hier niet sprake van een enorme fout?

 

Als u in Netwerkmarketing zit kunt u de hier genoemde "dagen" in "weken" of

"maanden" veranderen. Het gaat om het idee. Al zou het zelfs in "jaren" zijn,

dan nog zou u na 30 jaar niet met 70% van uw loon met pensioen gaan, maar met

vele miljoenen.

Het grootste probleem is het feit dat 70% van uw groei in de laatste 30% van uw

tijd te vinden is. Bent u in staat en hebt u het karakter om door te gaan tot

die laatste 30% in de tijd?

 

Alleen wie het systeem tot in de kern begrijpt zal dit volhouden. Immers, u zag

al dat de break even pas na 19 dagen bereikt werd. Als dat "weken" zouden zijn,

dan bent u al vele maanden onderweg voor u in staat bent een redelijk inkomen te

krijgen. Mogelijk dat u nu begrijpt waarom er mensen zijn die er van overtuigd

zijn dat dit niet werkt. Die hebben het karakter en geduld niet gehad om door te

zetten, of kennen iemand die het karakter niet had om door te zetten. Wie echter

met de winnaars samenwerkt komt dagelijks in aanraking met mensen die het wel

volhielden. Dat is heel wat stimulerender als kijken naar het resultaat na 15

dagen en dan van anderen horen dat het toch niet werkt.

 

 

Kijkt u eens in de spiegel en vraag u af, hoe lang moet IK nog?

 

Wanneer spreken we elkaar? Pas als ik het gemaakt heb en na "Dag 25" ben

gekomen, of bent u iemand met wie ik samen die lange weg ga belopen?

 

 

www.SportsMerchandisingEurope.com

www.fanartikel.nl

Link naar reactie

Eigenlijk zou je vraag nog iets anders geformuleerd kunnen worden:

"Ik word miljonair. De vraag is: hoe!"

Dit heet het zoeken van het "doel achter het doel".

 

Dit is ook een vraagstuk waar bijvoorbeeld topsporters of young professionals mee te maken hebben.

 

Er blijken een aantal factoren te zijn die in belangrijke mate bepalen of je je doel (in jouw geval, blijkbaar miljoniar worden) zult bereiken.

 

Naast talent, de logische opeenvolging van kleine stappen en volhardendheid/doelgerichtheid/uithoudingsvermogen is ook het plezier dat je beleeft aan "de reis" (in dit forum het ondernemen) bepalend.

 

Interessante bedliteratuur op dit gebied is Reis van de Held door Frank Heckman.

 

Link naar reactie

Tsja, ach doe er zelf ook niks mee :) Maar goed, wie weet heeft de topicmaker er wat aan.

 

Wil zelf ook best wel een centje verdienen, in ieder geval zo dat ik me daar niet direct meer druk om hoef te maken en kan doen wat ik leuk vind (daar hoef je geen miljonair voor te zijn)

 

Naar mijn idee moet je in ieder geval niet in loondienst zijn, of je moet topman zijn binnen een groot concern, maar ondernemer zijn met een goed product, zelf een doel stellen waar je naar toe wil en dan vervolgens formuleren wat je moet doen om daar te komen. Doorzettingsvermogen, beetje geluk, creativiteit, een groot netwerk zijn wel zo'n beetje toverwoorden voor succes.

www.SportsMerchandisingEurope.com

www.fanartikel.nl

Link naar reactie

je kunt ook miljonair worden door anderen te adviseren over hoe miljonair te worden, en daar dan 10K per advies voor te vragen (en 5% van hun jaarinkomsten). Kosten: website, telefoon en elk jaar opnieuw verhuizen en van naam veranderen. Moet te doen zijn....

;D
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 95 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.