Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jasper S.
Wat doen jullie dit jaar om de hardwerkende collega's/werknemers extra te verwennen?
Ik heb het dit jaar over een andere boeg gegooid en heb ze niet meer laten kiezen, vorig jaar is hier namelijk niets uit gekomen en is men nog steeds aan het bedenken wat ze willen.
Dit jaar ben ik in juni al begonnen met het inventariseren wat de hobby's en vrijetijdsbestedingen zijn en heb ik voor iedereen een uniek pakket samengesteld. Bij sommige was dit wel heel moeilijk, maar ik denk dat ik voor iedereen uiteindelijk wat gevonden heb.
Nu nog alles inpakken, want ik heb te lang gewacht met het bestellen van dozen, mede omdat elke doos een ander formaat moest krijgen.