Aanbevolen berichten

Voor diegene die nog geen Gmail heeft, met alle voordelen van dien.

Ik heb er nog 33 weg te geven, roept u maar!

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Google Earth, iemand dat programma al gedownload? Ik vind het geweldig maar eng. Kan in Rotterdam boten zien varen, de werkzaamheden op groundzero volgen.

 

Yups, mooi stukje software. Die satelietfotos waren al langer (publiek) beschikbaar en niet zo publiek kun je waarschijnlijk nog wel gedetailleerde fotos krijgen. Niets nieuws en voor mij ook niet eng dus.

 

Wel cool als m'n mobieltje met GPS m'n locatie automatisch kan versturen naar G-Earth en ik gelijk aantekeningen kan maken. Mooi vakantielog en nooit meer vergeten waar dat leuke restaurant was (of voor de dames waar je die ene broek zag hangen die je eigenlijk toch wel wilde passen maar niet meer precies weet waar, zucht)

 

Iemand trouwens enig idee in hoeverre GSM locatie gegevens beschikbaar zijn en wat de kosten zijn?

Link naar reactie

Iemand trouwens enig idee in hoeverre GSM locatie gegevens beschikbaar zijn en wat de kosten zijn?

 

Wat voor gegevens bedoel je ?

GPS zijn gewoon lengte en breedte graad coordinaten.

 

Ik denk dat hij bedoelt of je kan achterhalen wat de GPS gegevens van jouw GSM op een bepaald moment zijn.

Bijvoorbeeld dat je een zoekmachine hebt waar je een telefoonnummer kunt invoeren en vervolgens ziet waar de GSM zich bevindt.

 

Zal wel niet mogelijk zijn i.v.m. privacyredenen.

 

[ dankje voor gmail trouwens willem ]

Technisch innovator.

Link naar reactie

Iemand trouwens enig idee in hoeverre GSM locatie gegevens beschikbaar zijn en wat de kosten zijn?

 

Wat voor gegevens bedoel je ?

GPS zijn gewoon lengte en breedte graad coordinaten.

 

Beetje verwarrende vraagstelling van me. Wat ik bedoel zijn de gegevens op welke mast je met de GSM zit. Niets met GPS dus. Bij m'n provider vodafone kan ik iets activeren mbt tot deze gegevens. Je zou dan aan een locatie gekoppelde informatie via bv wap kunnen krijgen. Dichtsbijzijnde benzinepomp bijvoorbeeld.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.