ik zit in een vof die bestaat vanaf 01-01-2008. Doordat ik te weinig verdiensten heb én ik in een ruzie verwikkeld ben met 1 van de 2 mede partners ( die ook nog eens mijn ex man is ) is het niet meer mogelijk voor mij om met deze zaak verder te gaan. Onze vof bestaat dus uit 3 personen . Wat kan en mag doen? Welke wegen moet ik bewandelen. En wat kan ik opeisen financieel ?
ps: mijn verdiensten zijn zo weinig dat ik een kamer huur van 2 bij 3 m op mijn 49 ste . Ik maak geen aanspraak op uitkeringen E.d .
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Chanty1969
Chanty1969
Ik zit ook met een dergelijk probleem ,
ik zit in een vof die bestaat vanaf 01-01-2008. Doordat ik te weinig verdiensten heb én ik in een ruzie verwikkeld ben met 1 van de 2 mede partners ( die ook nog eens mijn ex man is ) is het niet meer mogelijk voor mij om met deze zaak verder te gaan. Onze vof bestaat dus uit 3 personen . Wat kan en mag doen? Welke wegen moet ik bewandelen. En wat kan ik opeisen financieel ?
ps: mijn verdiensten zijn zo weinig dat ik een kamer huur van 2 bij 3 m op mijn 49 ste . Ik maak geen aanspraak op uitkeringen E.d .
Graag uw advies.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/60680-noodgedwongen-uit-de-vof-stappen-wat-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag